Läckerheter



JAA! Jag fick papi att köpa osvenska jordgubbar för första gången tror jag, hehe.. ;) Det finns ju knappt några svenska jordgubbar kvar här uppe.. :( så då får man ta det som finns.. :P Dessa läckerheter kommer tydligen från Belgien, så visst smakar det lite hash om det..haha nejdå de var faktiskt riktigt goda och tänk då på att dessa lovord kommer från en jordgubbs fantast som mig, hehe så var inte rädda att köpa utländska jordgubbar gott folk.. :P även de har sina goda sidor.. ;) SÅ GOTT SÅ GOTT med jordgubbar och vindruvor, nu blir det fruktsallad för mig vareviga kväll ett bra tag framöver.. :D mumsimumsi.. ;) idag då, jag har faktiskt vart till Täby (ovanligt va?) men jag tar den historien lite senare, måste kila.. :) Ha det mys folks!

Massa Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

HOHO! hur står det till med dig då? :)

Kommer du ihåg en förlänge sedan en flummig tisdag efter en underhållande ridlektion, den där bilden på en kille som vill sälja sina ridlektioner? haha! Läste lite äldre inlägg från min blogg och såg att jag hade skrvigt om den lille stackarn :D haha ! det var tider det !

ha de super! ses i stallet / hästnördar 4-ever :D

2008-07-21 @ 20:45:08
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0