Live high

Tjooo..! :) Haha men vet ni vad va jag måste börja med att säga? Ni vet den där väskan jag gjorde värsta "kapet" på igår, den gick sönder idag, haha jag menar det är INTE ok.. :P men eftersom jag är som jag är kunde jag knappt hålla mig för skratt när jag hela dagen igår gick runt och var SÅ stolt att jag finally hittat en fin väska till ett bra pris..haha det förklarar ju saken varför den var på rea.. :P så jag får väl fixa det själv eller så får jag åka tillbaka till den där brat-affären och be om en ny..om jag törs, fegis som jag är.. :P

Idag har det varit KANON väder, det är så här en sommar i Sverige ska vara, sol och blå himmel, mums på det! :D Jag har legat på altanen och schteekt lite, men eftersom jag alltid har spring i benen så kunde jag inte ligga ned så länge, var tvugnen åå hitta på någe.. ;) Åkte en sväng till Arninge för att checka läget lite.. :P sen nu precis har jag kommit hem från en promenix med Anna the second (som Hille alltid säger) jag skulle lika gärna kunna vara det el? :P hehe...härligt att träffa henne, gå ett varv runt hästhagarna och snacka en massa mellan himmel och jord.. :) that's whats friends are for brukar man väl säga? :P Sen skämtade vi om att vi skulle åka till Petit Palais varje år och spara ALLA all inclusive bandet så hela armarna blir fulla, haha grymt ju..ingen dum idé..sen när vi är pensionärer går vi runt där med armarna fulla med band, yeah hot or not? Skinnet lär dock ramla av om man ska försöka få bort dem sen..haha ok dessa funderingar börjar gå lite utför känner jag.. :P men tack för promenixen Anna! :D


Äsch, glömde ju ta med kameran så det får bli en gammal bild på oss från Arlanda..och jaaa vi saknar det! :P

Nu sitter jag och lyssnar på Jason Mraz album som jag fick idag tillsammans med de andra jag beställde, härlig musik verkligen, nästan så att jag ska ta några dance moves innan middagen, wiiiie..!! ;D Tralalalalalallalalalalalalala..!! Ha det myyys folks!

Tjingpling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0