Men jag måste bara få tipsa...

...om den mumsiga middagen som man lyckades få ihop idag, sjukligt smarrigt...Bestod av en smarrig sommarsallad gjord på purjo, blandsallad, morötter, champinjoner, pinjenötter och en dressing på balsamvinäger, honung å olivolja..sen till den sallad var det tacobiffar med guacomole och tortilla bröd rostade i ugnen, helt suveränt! :D



Voaaalaaahh! :D Synd att ni int kunde vart där och se/smaka det med egna ögon/munnar alltså.. :P Hehe ok nu får jag seriöst sluta upp med detta matsnack, helt ointressant egentligen, men som sagt jag var tvungen.. ;) Och dagen slutade med fint väder, där ser man vad vädergubbarna på TV kan ljuga ibland, tsss det går ju som sagt inte att lita på nån.. :P tom. vart den varmaste dagen på länge, inte illa.. :P Personligen tycker jag att det kan vara sommarvärme året om här i Sverige..kyla och jag är inte direkt bästa vänner, bor hellre i ett hus vid medelhavet än att pulsa i meterdjup snö med iskalla vindar på väg till bussen.. :S det enda som e kul på vintern är självklart åka skidor, snöbollskrig (liten tönt som vanligt) och mysa inne vid brasan med varm choklad, DET är livskvalitét.. :) härligt..Mmmm...men nu kom jag helt ur gängorna här..så det blir till att lägga ned bloggandet for the moment and focus on something else.. ;) Och JUSSTE jag måste bli påmind att nästa gång jag beger mig in till huvudstaden att jag ska köpa djävulshorn på buttricks, ska visa att jag kan vara elak.. :D puss på det..

Tjingpling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0