Minigolf! :D

Idag körde jag, Anna, Emma och Hille våran traditionella minigolf tour at Åkersberga äventyrsgolf.. :) Jag var som vanligt taggad som fan eftersom jag är en sådan vinnarskalle OCH för jag kände mig tvungen att erhålla min vinst från förra året.. :P Men det gick ju inte som man hade tänkt sig..gjorde ju bort mig totalt på nästan alla banorna, medan de andra nästan erhmm spelade felfritt.. :P Vi hade askul åt alla tabbar och felslag ute i vatten och buskar.. ;) slutligen stod Hille, den enda killen som segrare...FAN va tungt det var och Emma som hela tiden hade legat först eller tätt intill var inte so happy om man säger så, haha huligan skalle som hon e! :P och ni JAG kom sist, fan pinsamt.. :P

Efteråt cyklade vi vidare till centrum och åt lite mat på Anjas cafe, eller jag körde på take away sushi istället, mums, de andra håll på att glo ögonen ur sig på min läckra "mama sushi"..haha.. ;) vet inte hur många gånger som jag upprepade dessa ord: "Alltså sushi är SÅ gott!" de blev nog lite trötta på mig.. :P sen hade vi trevligt och snackade en massa gamla minnen, haha härligt! :D Satt kvar en bra stund och jag å Hille ägnade oss åt att smula sönder sushi paketet, ruuligt! :S:P Efter en kanondag med "old school" så cyklade vi alla hemåt och jag klagade som vanligt på blåsten, haha.. ;)


Åkersberga äventyrsgolf :)

Anna koncentrerad vid putten.. ;)

Aww två golfbrudar i sina bästa år..haha.. :P

Alltså haha den här bilden är så sjuk, Emma ser ut som en dvärg och Hille som en jätte.. :P

Herregud här går det minsann hett till.. ;)

The famous peace tecknet.. :D
 
Min ljuvliga sushi.. :)

"Gapa stort nu Anna!"

Hille och Emma tha maan på Anjas cafe.. :P


Hilles och min sysselsättning.. :P

Ha det BÄST! ♥


Kommentarer
Postat av: Anastasia (stacie)

Emma e alltid galen när de kmr te sport! haha :P kram

2008-07-10 @ 18:15:22
URL: http://myrealityshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0