Realize

Godmorgon! Ibland undrar jag faktiskt om det är någe fel på mig, jag menar...inatt gick jag och la mig klockan 01.30 och när är det då normalt att man går upp när man inte har något speciellt att göra dagen efter? Hmm jag skulle tippa på runt 10.30 iaf, men när vaknar jag och är pigg som en lärka? Jo klockan 07.00 vaknar jag med ett ryck, ligger och stirrar i taket och kan inte somna om.. :P Haha, låg dock ett tag och njööt av att få ligga i min alldeles egna säng, mysigt nog låg även missen Maja bredvid med och spann som ett helt maskineri.. ;) Fast usch, vädret här utanför husknuten är inge vidare, regn regn och regn...sorgligt, fast det kanske behövs ett par droppar efter veckans torka, men njaaa som sagt på natten får det GÄRNA regna, jag vill ju vara ute och busa.. :( dessutom blir det så himla kallt i huset också, får ju sitta med tjocktröja på mig på morgonen.. :S Hujedamej vad jag klagar, hallå i-lands problem liksom?! Nu får man sitta och skämmas istället..Inga planer för dagen får ta den som den kommer helt enkelt, men "lill-killen" ska botas idag, han har äcklig mask i magen, blää så det blir till att använda mina flashiga kunskaper från grundkursen i djursjukvård och pressa ned tabletten i den stackars katten (han lär väl kvävas om inte annat), annars får man väl ringa in någon av sina proffsiga "kollegor"..mahaa.. ;) Nehee'ni, nu ska jag ta en varm dusch för att få upp some body heat! :P

Puss'på'rej ♥

Och vet ni...jag SAKNAR Rhodos!!


Haha min skugga i medelhavet...Mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0