Ska vi plocka körsbär i min trädgård?

Goodmorning on yaaoo! UNDERBART väder idag igen! :D Hoppet för en fin svensk sommar finns kvar ännu! Jag kunde inte alls sova så väldans bra inatt, usch.. :( Vaknade klockan 03.00, låg och stirrade lite i taket, somnade om, vaknade en timme senare 04.00, låg och stirrade lite till, somnade om lite halvt, vaknade ytterligare en gång runt 05.00...såg att solen var på väg upp, fan, men jag lyckades somna om en sista gång för att sedan finally vakna runt 07.30 då min katt Maja, som vanligt på sin punktliga tid hoppade upp bredvid mig, drog igång "spinneriet" och puttade på mig med sitt huvud, aww cutie baby (stackarn som fått ett sådant smeknamn av mig) ;).

Lyckades nästan spränga mikron imorse också när jag skulle värma lite frukostvälling, haha, jag blev helt upptagen av att visa pappsing de kläder jag köpt igår, sen till min stora förvåning hade nästintill allt vällt över, så det blidde till att tvätta och torka.. :S smartass..till frullen idag blev det även körsbär från våran goa körsbärsbuske Berit, haha, hett namn! :D Så jag gick ut och plockade några, mums riktigt gott var det! Ska vi plocka körsbär i min trädgård, du och ja' tralalalaaa! :D Nu mina vänner ska jag förbereda mig mentalt för dagens minigolf turnering med Anna, Emma och Hille.. :P Håll tummarna för mig! ;)


Berits fina små verk.. ;)

Ha en mysig dag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0