Skulle inte alls...

...förvåna mig om min lilla familj drabbades av alla fästingssjukdomar som finns i hela världen...var nämligen nyss nere och "opererade" Melvin som typ hade en hel fästing armé på kroppen.. :S förutom de fastssittande är det även en annan här av fästingar som är på korståg ute i pälsen på pojken...USCH å FY på dessa hemska odjur, det är verkligen det enda djuret (ok bortsett från myror, bärfisar och kackerlackor) som jag vill se utrotade for life..ja mina vänner jag går visserligen på Djurgymnasiet men wtf någon måtta får de vara på alla eländiga småkryp som äcklar sig i naturen, hehe.. :P Nu blir'e maj brasa nere vid handfatet med fästingar..och bror ska på AIK match, fy dundran jag är grön av avund.. :( men det kommer fler tillfällen för mig, ojaaa.. ;D


Melvin gör sin hetaste pose i min säng.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0