Söööndag

Jag veeet att man inte ska klaga...men jag har så himla ont i min nacke.. :( usch, helt stel som en pinne, skulle verkligen behöva ta mig en tur till något spa och få lite massage och ta ett varmt bad, alltid velat gå på spa, men det blir liksom aldrig av.. :P don't know why..sen vill jag ju ha en jacuzzi..haha men jag ska sluta ta upp den drömmen nu på bloggen för det känns som om ni fått höra alltför mycket om det.. ;) men jag vill FORTFARANDE ha en, tihii.. :P Då skulle jag ligga där dagarna i ända med tända ljus och jordgubbar eller vindruvor å mumsa på..häärligt..ok nu ere nog! ;O Sen är jag lite ledsen över en sak, nämligen att bilderna från när jag och mammsing var till Parga förra sommaren är totally gone.. :( har i princip letat igenom hela huset idag utan att hitta dem, underligt..jag hade bara sån lust att titta på dem och minnas allt och hur underbart vi hade det på den resan..men jag får hoppas att de dyker upp inom en snar framtid..


Hit vill jag tillbaka...

Ikväll blir det en lugn kväll, jag är fortfarande lite seg efter resan hem från landet.. :P satt och dregglade med huvudet lutat mot bilrutan hela vägen hem idag, måste sett knasigt ut.. :P men jag e ju det så nothing new about it... ;) Snart ska jag ut och busa en sväng i solen, sen blir det lite vindruvs-frossa och en bra film, satsar stort på den här...ehh...vad heter den nu igen, "Passion of christ" I think! Om någon pys vill se den med mig of course.. ;) annars blir det inge lattjo lajban.. :P Ni får alla ha en sån bra Söndag, för de en det va? Hujedamej va dag vild man blir på sommarlov, men rätt ska va rätt don't you think so!? ;)

Puss på er! ♥

Jusste ja, jag märkte att bror min inte gått den berömda "diskar-kursen" på hemkunskapen, för han kan inte diska tydligen, punkt slut.. ;) (Pappa som sa're!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0