Täby yaa know

Go'kväll sötungar! Nu har jag precis kommit hem från Täby där man har busar runt med Emmsing, shoppat lite, snackat skit, gått på bio och ätit på italiensk restaurang, mys! Var riktigt kul att träffa Emmsing igen, vi hade MKT att prata om, haha nästan så man kacklade i mun på varandra.. ;) Var inne i god tid så vi hann springa runt i en del affärer och inhandla lite söta kläder, för min del blev det en mysig koftis och en flashig tröja, för som sagt man KAN INTE åka till Täby UTAN att köpa någonting, nej nej det är en synd.. :P Köpte med oss lite mumsmums till bion beståendes av mörk choklad, vindruvor och svenska jordgubbar, fast vi virrade bort oss rejält inne på hemköp där de höll på att göra om, i jakten på vindruvorna hamnde vi bland allt kött, lite "wrong way" om man säger så..hehe.. ;) Bion vi såg var "Sex and The city", har ALDRIG följt den serien, men filmen var riktigt bra, fast de sista minuterna ville jag bara att filmen skulle ta slut då jag hade fått lite träsmak i baken efter 2 och en halv timmes sittandes, ajajaj kunde knappt resa mig upp efteråt, kändes som om kroppen var gjort av cement eller liknande.. :P


Tog med den här bilden endå Emmsing! Du blev ju much better than me!

Yeah truly fruity snacks

Efteråt var vi lite oeniga om vart vi skulle äta, jag tjatade om min eviga sushi medan Emmsing var bestämt på att äta på den italienska restaurangen, men jag kände att "näää nu får jag ge mig" så det blev den italienska där btw kineser jobbade, haha inge illa menat men.. ;) jag tänker mig snarare maffiga italienare.. :P Jag körde på tonfisk sallad (thank god att min bror inte var med, han hade garanterat slängt ut sig: "Anna INTE kattmat!" haha)  Emmsing mumsa på pastarullar.. :D Sen bytte vi även lite "utomlands-presenter" hon fick ett armband av mig (som jag själv har ett likadant av) och jag fick ett par urgulliga örhängen, thank you honey! :D


Aww min söta vän..! :)

Emmas schteekiga mat..

Usch..men jag är glad iallafall! :D

Min tonfisk sallad.. :) mums..

Åkte busselibuss hem, men det fanns inga platser så vi fick sitta där allt bagage egentligen skulle vara, haha scheexigt.. ;) snacka om att min nacke tog stryk efter den åkturen så hukad som jag fick sitta.. :P Hehe...Emmsing, TACK FÖR ALLT! Bästelibäst! Nu är jag hemma och jag är lite glad för jag har nämligen fått stipendium, puss på den Stockholmska stiftelsen! :D Sen är jag glad för bror min har köpt sig en egen laptop vilket bara betyder EN sak: Jag har datan för mig själv!! Haha truly halleluja moment! ;)


De underbart fina örhängena från Spanien som jag fick! :)

Armbanden från Rhodos! A + E = Vänner föralltid!

Know it's tee time for me cuties..
Sweet dreams..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0