Hmmm..

Måste säga att jag känner mig lite ledsen idag..kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt det är som gör mig ledsen, men någe skit är det..alla har väl sina upp-och-ned-dagar..kanske jag har drabbats av en sån? Har bara lust att lägga mig ned i sängen och dra täcket över huvudet en stund, slippa tänka, bara ligga och blunda, kanske drömma om nått bra, vad vet jag..är verkligen inte likt mig, jag som oftast är sprudlande glad och knappt har en deppig stund.. men nu känner jag mig bara väldigt ensam och väldigt liten och ynklig..endå finns det en liten röst i mitt huvud som säger: "Skärp dig nu Anna, upp med humöret!"  och jag antar att jag borde lyssna till den, komma på bättre tankar and go back to normal, bli den där happy-feeling-Anna som jag är känd för..men alla får vi väl ha en deppig dag? Right?
Tur att man har vissa personer som lyser upp vardagen :)


En liten kram skulle inte sitta helt fel.. :)

Hoppas allt är bra med er pysar!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0