Enjoy..

1. Vilken svordom använder du mest?
Lite pinsamt, men det måste vara "Bajs också" fast det räknas kanske inte så jag får väl ta "Helvetes jävla skit!" ;D
2. Äger du en iPod?
Ohh I want to have one, men just nu äger jag bara en mp3.. :)
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
08.00, är man morgonpigg så är man, häärligt.. ;)
4. Hur många resväskor äger du?
En onödigt stor rullväska. ;) eller vad säger ni Emma och Anna? Haha..
5. Använder du flip-floppar?
Dagar på stranden, svar ja! :D
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA eller Willys, en sann tradition.. ;)
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Eftersom jag är så självkritisk så vill jag nog hellre ta bilden än att vara med på den.. :P
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Love actually men brur min, sött.. ;P
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna of course, då kan man larva sig och ha skoj.. ;D
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle köpa en resa far far away.. ;)
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha oja det händer väl.. :P
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Räknas John Blunds sömnpulver? ;)
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Hmm tror att det är "The Beatles - greatest hits", underbart!
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Finns ju hundreds of them, men just nu..hmm Winnerbäck kanske? :)
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Kanske det, men det blir knappast en hemlis om jag säger det? :P
17. Vad åt du till middag senast?
Laxsallad med bulgur och balsamvinäger samt med vitlöksbröd till, mums på det!
18. Använder du huvtröjor?
Njaa inte så ofta, men om jag är en liten sjukling är det mys..
19. Kan du vissla?
Haha njaa inget att skryta om direkt.. :P
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Måste vart Emmsing.. :D
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Trots att jag är en 08:a måste jag bara säga att Balder och Flumrider på Liseberg äger ALLA åkattraktioner på hela Grönan.. :P Ok Popexpress är inte fyskam den heller..wiie..
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
Hmm är det 08 eller? :O
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart och det gör jag fortfarande, disney filmer är ju grymma, alladin night at my place, kommer ni ihåg tjejer? ;D
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Sveriges största tydligen, men hmm jag är tveksam.. ;)
26. Hur många syskon har du?
Stolt syster till tre busiga bröder.. :)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Mmm..inte lite heller.. ;)
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic, sitter och "mimar" varje gång.. ;)
29. Äger du några popband t-shirts?
Nä faktiskt inte, surprise? ;P
30. När flög du senast?
Rhodos 08 (Juni) with da girls! :D
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra stycken..
32. Läser du för skojs skull?
Haha va? Jaa jag antar det ja.. :P
33. Pratar du några andra språk?
Engelska - Pretty well.
Spanska - Erhmm räknas "Hola, como te llamas?" The rest is gone.. :(
34. Diskar du din egen disk?
Det gör diskmaskinen åt mig.. :P Fast annars är jag en riktig hejare på att diska för hand, gilla're! ;P
35. Har du gråtit offentligt?
Mmm det kan man säga att jag har ja..
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär, tyvärr.. :P
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, försöker gör jag minsann, men om jag lyckas är ju en annan sak.. :P Haha..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
En liten tatuering någonstans hade inte vart helt fel.. 
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Hehe mm klart man tycker.. ;)
40. Kan du kasta macka?
Ja öppna en påse skogaholmslimpor och kasta, svårare än så blir det inte.. ;D Ok seriöst, yes I can! :D
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men hujedamej vad jag vill! :)
42. Vad har du med dig in på bion?
Massa jordgubbar och vindruvor, eller hur Emmsing? ;) Hehe..
43. Vem är din favoritlärare och varför?
Jeanbanan men han har ju slutat.. :(
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Hrmm..kanske man kan säga att jag har ja.. ;)
45. Vad har du för väder?
Lite sol, lite moln.. :)
46. Har du en blogg?
Vart hittade du den här listan, smartguy?
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Djursjukvård eller Djurskydd, very intressant.. :D
48. Gillar du att flyga?
Hehe räddare och räddare för varje gång.. :P men lite pirr i magen är det trots allt.. :P
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor :D Jag gillar å skratta.. ;)
50. När sov du senast på golvet?
Aldrig?
51. Vilken är din favorit drink?
Drink å drink, baileys fiifan! (kan verkligen se Emma och Anna himla med ögonen, haha)
52. Gillar du din boende-situation?
Yeah it's ok.. :D
53. Vilken är din mammas hemstad?
Västerås
54. Din pappas hemstad?
Danderyd
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inga, jag fungerar oavsett..! :P Hehe..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte för tillfället, men annars oja, att jag ens lever? :P
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nee jag är en duktig flicka.. ;)
58. Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar och kärnfria vindruvor och melon och..OK jag kan inte bestämma mig.. :P
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Mmm, tyvärr så är jag så fånig av mig ja.. :S
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 den 27:e januari. Very long tid innan dess..
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Njaa inte så värst.. :P
62. Tror du på liv på andra planeter?
Haha tror på allt sånt "trams".. :P
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag kan inte bli arg, bara på skitstövlar ute i världen som förstör..
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns det en Gud alltså?
65. Vad var det senaste du åt?
Ett glas med fil, musli, banan och vindruvor typ..
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror helt på vilka man pratar om..
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Sanningen är den att det var en av mina storebröder som valde mitt namn: "Det där ser ut som en Anna!" Min stackars föräldrar kände sig väl illa tvugna.. :P
68. Gillar du senap?
Har lärt mig gilla det, feeling proud over myself.. :P
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Ok Anna skärp dig nu!"
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ÅH jag VILL! :D
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Åhh ingen aning, hon i Kill Bill kanske..haha skoja.. :P
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej, don't do stuff like that.. :P
73. Tycker du om att krama folk?
Älskar att kramas! ;)
74. Skulle du säga att du är trendig?
Njaa kanske lite halvt sådär.. :P
75. Äger du en digitalkamera?
Nej, men en mobil med bra kamera i :D Sen delar man på en digitalkamera with da whole family..
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Nån sa att jag var lik Kate Hudson.. :P eller heter hon så?
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Njaa brukar inte reta upp mig på småsaker.. :P kanske om det handlar om någe viktigt.. :)
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
"Ro utan åror", låg på stranden i Tunisien och grät, hehe.. ;)
79. Tycker du att du är attraktiv?
Sometimes I do, sometimes I don't.. :P
80. Vad är du allergisk mot?
Ingenting, eller räknas det med att man knappt kan känna lukten av ketchup utan att må illa? :P
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Kan hända ja..
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet ej, men jag hade hoppats på Noel.. :P eller kanske Vigor, sött.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0