Globiish y Emmallanos

Ameeh Godmorgon! :) Idag var jag uppe vid klockan 8.00 för att å en liten morgon promenix i solen, very härligt var det! :D Fast jag höll på att trampa på en orm när jag gick i det höga gräset, vilket hade vart mindre härligt om man säger så.. :S Det är 3 gången på tre dagar som jag ser en orm..hmm is it a sign for something? man börjar ju undra.. :S Inatt drömde jag helmysko dröm, men jag vill inte säga vad för haha...jaa det kan missuppfattas ganska så rejält.. :P men jag kan avslöja så mycket att det var en blandning av skräck och förtjusning, så jaa.. :P Idag, närmare sagt klockan 11.52 ska jag ta en buss härifrån Åkersberga och bege mig till Globen för att hälsa på Emma tha man på hennes jobb, ska bli så skoj å träffa henne och snacka en massa + provsmaka a lot of fruit, hoppas jag iaf..haha men jag ska väl inte ha alltför höga förväntningar nu inte.. ;) så en ganska så lång och svettig resa (syftar på äckliga roslagsbanan som man blir en sjö utav) väntar.. :P Kommer få så många flashbacks från skolan, tunnelbana every day...men tyvärr är snart det ett faktum igen.. :S Jaja bit ihop och se glad ut.. :P Nu mina vänner ska jag planera min lunch, tänkte köpa någon macka på pressbyrån, men den eldades ju upp för ett antal månader sen, damn it, så jag får plocka ihop någon läcker macka härhemma och lite annat mums.. ;) Ha en mysig dag!

Pusshej ♥

 
                                        Globiiish och Emma tha man here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0