Braiga Fredag

Heeeeej! :D Hittills har dagen vart kanon.. :) Eller morgonen kanske var lite depp med oroliga tankar och ett segt huvud + en trött kropp som inte ville hänga med i svängarna.. :P men men.. ;) Klockan 11.45 var jag iordning gjord och redo att bege mig iväg på en cykeltur till centrum för att möta upp Emmsing för lite lunch, heerligt! :D Kände mig väldigt pigg på cykeln idag, tror jag inte stod och trampade i en enda uppfartsbacke, DE NI! :D Verkar som om alla spinningpass at tha Friskis house gett bra resultat.. (ok bortsett från den sista backen då, what a mördarbacke! ;O) Mitt i den lilla fartiga cykelresan mötte jag Annas mamma som också var ute och "hurtbullade" sig med stavgång.. :P pinsamt nog upptäckte jag att min skrothög till cykel inte hade några fungerande bromsar, så det tog väl hundra meter innan jag fick stopp på eländet och kunde ta mig en liten kort snackstund med Annas mamma.. :) där ser ni! Jag är inte så brat endå, med en gammal skrotcykel upphittad på landet.. :D hehe..cyklade sedan vidare i motvind, hehe höll på att bli galen när vinden blåste nå fruktansvärd och för er som följt min blogg kanske vet att jag är lite "anti-vind" om man säger så.. :P Ok om det är ljumna vindar som det typ är utomlands, det är mys.. ;) men förbövelen INTE ishavsvindar direkt från nordatlanten..usch på det.. :P hehe..sen innan jag landat med cykeln i cykelnstället på torget så möttes jag av ännu en från Flodby släktet, nämligen ingen mindre än Anna.. :D blev en kort pratstund och hon hade klippt sig, very nice måste jag säga! :D Träffade sedan en glad Emma för att som sagt äta lite lunch..och guess what vad det blev för någe? Hehe SUSHI!! surprise! :P vi kunde inte motstå det helt enkelt, too good to be true.. :P även fast det tydligen innehåller någe grundämne som lagras som gift i kroppen.. :O aja jag är beredd att dö 3 år tidigare om det skulle vara fallet.. :P Satt läänge och pratade, vi hade en del serious talk, men det var skönt att snacka av sig, Emmsing är en sådan bra vän ska ni veta! I would be lost without her.. :) sådeså..sen fick vi båda ångest när vi åt våran sista bit sushi, hehe..liten man naggande gó :) Innan hon åkte tillbaka till jobbet och jag hem så gick vi runt lite i centrum och checkade läget.. :P Tack Emmsing för en mys dag! ♥ Sedan trampade jag hemåt i full karriär, men irriterande nog så hade vinden vänt ochdet var motvind IGEN, haha.. :P Jaja that's life i suppose.. :P

JUSSTE idag beställde jag även en klipptid tills imorgon! Spännande! :D det är tack vare Emmsing som den planen gick i verket, jag är en sådan fegis så det inte är sant, haha hon fick typ tvinga in mig hos frissan, fan pinsam men är, men jag lyckades efter alla om och men.. ;P haha tack gumman! ;) Jag vore ju en feg skit utan dig alltså..


Mahaaa goodbye little kaluffs på huvudet, imorgon blir det andra bullar!!! :D Btw vad fasen gör jag med handen? Haha konstiga flicka man är..bli så skönt att klippa sig iaf, jag menar ni ser ju på bilden? hehe kan ju knappt ha utsläppt längre.. :P Illa illa...

..men puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0