Buuu!

HJÄLP! Alltså det spökar seriöst i mitt hus.. :S Helt plötsligt kan duschen vakna till liv och börja rinna av sig själv eller ibland så knastrar det i veden vid kaminen..det jobbiga är att jag tror på dessa spöken å grejer.. ;) Så härdanefter på kvällarna lär väl jag ligga inpackad som en fjärilspuppa i täcket..haha nu kom jag på en grej som hände förut när jag och min kära vän en kväll/natt satt och kollade på The Ring (som jag btw fortfarande får kalla kårar av) i mitten av filmen så pausade vi för njaa..vad ska man säga, ta lite toa-paus, så efter jag var klar så gick jag ut..HELT knäpptyst i hela huset..min lilla vän syntes inte till någonstans, så jag gick runt och viskade: Malin...Malin, hallåååå?? (grejen var att hon hade jättelångt svart hår precis som Samara i filmen)..jag gick in i mitt rum och plötsligt hoppade hon fram bakom dörren med det svarta håret framkammat så man bara såg lite av ena ögat..haha herregud jag höll på att ramla nedför trappen och slå ihjäl mig av rädsla, samma kväll hade jag även lyckats kasta godis över hela sängen då jag inte var beredd på ett "läskigt klipp"...så visst är det en unik upplevelse att se på skräckfilm med mig, blir snarare som en komedi för den som tittar med mig.. :S :P Jag är fortfarande skrajsen av mig, jobbigt nog vet varenda kotte om det, så de tar alltid alla tillfällen i akt.. :P alltid i skolkorridorerna springer vännerna före mig och hoppar fram och skriker bakom ett hörn, en gång kom det till och med tårar så rädd som jag blev..haha men det är skojiboj.. ;) synd att man inte hade allt på video bara..Åhh nu blev jag sugen å se en skräckis, hade inte vart fyskam, jobbigt bara att man inte har så många vänner som vill se på sånt med määj.. :P

Nog om det..Har vart en sväng till Arninge idag och köpt lite kläder, hittade mycket sött..sen så hann jag svära åt det hemska vädret också, är det inte den hemska blåsten som jag svär åt så är det regnet och självklart har man turen att mitt paraply skulle gå sönder mitt i allihopa, haha ni kan gissa hur folk glodde på mitt halvtrasiga paraply där ena halvan nästintill stod rätt upp i luften, schnyggt ;) Men men som sagt ännu ett skamligt i-land problem..någon borde sätta mig i fängelse såsom jag klagar på lite regn och trasiga paraplyer.. :S


Haha bror och jag för x antal år sedan.. ;)

Inatt kommer btw bror min hem, jag får ju bara hålla tummarna på att han inte dricker sig redlös och hoppar överbord på färjan bara, haha men det tror jag sällan, jag menar han har ju godis som väntar som jag så snällt köpte till honom från taxfreen när jag åkte till Rhodos, det får ju pojken bara INTE missa! :D Winegum och saltlakrits you named it! :P Nehee ni nu ska jag väl dricka lite te å mysa lite, finns inte så mkt mer att göra när gud kissar ner hela Åkersberga.. :P Tihii..

Ha det bäst sötnosar! ♥

Btw..jag måste bara få berätta om mina konstiga drömmar som jag har haft:

Igår natt:
Jag var uppe på frihetsgudinnan och checka läget, sen kom en jättestor tsunami (LÄSKIGT :O) min mun blev som en stort signalhrn och jag ropade till alla att ta skydd, sen hamnade jag bredvid någon kille som hade piercingar över hela ansiktet, eller man kan nästan säga att hela ansiktet var en enda stor piercing, sen hade han en LÅNG häxnäsa, ni vet en sådan där med en vårta på, långt svart stripigt hår och naglar långa som tändstickor..vi blev tydligen värsta kärleksparet i slutet av drömmen, thank god att jag vaknade alltså, haha..

Inatt: Jaa det var ju inte världens händelsrikaste dröm kanske, men jag åkte runt i tunnelbanan, kunde inte röra mig utan jag bara åkte fram och tillbaka mellan alla möjliga linjer (vaddå skadad for life liksom) sen åt jag på mcdonalds med Emma och Anna två gånger i rad, men maten som jag beställde tog aldrig slut, haha jobbigt läge...

Nå ja, nu har ni tagit del av mina psycho drömmar.. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hehe :)

Hahaha xD dina drömmar ;D

2008-07-08 @ 09:21:25
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0