Dancing queen

Morsning! Igår var det en trevlig kväll med sushi och bio tillsammans med Anna, jag är inte schitzo för er som undrar utan nu pratar jag om min lill vän Anna.. ;) Åkte in vid 15.30 tiden, gick en stund på stan i jakt på en lämplig restaurang och vi fann den, nämligen Bamboo palace där de bjöd på Thai och sushibuffé + en läcker glassbuffé på det! :D Men innan var vi en sväng runt och dregglade i alla skyltfönster då alla affärer hade stängt för dagen, förutom den lilla utländska väskbutiken som sjöng på sin sista refräng.. :P Provade lite "heta" väskor och gick sedan för att mums mat.. :D Var grymt gott med sushi, trots att jag råkade ta någon konstigt fisk som smkade pyton men det löste sig snabbt med en liten laxrulle.. ;) Anna provade också på lite, men även lite av de andra utsökta maten..Klockan 18.20 sprang vi in en snabbis på pressbyrån och inhandlade lite vatten, jag köpte värsta flash vattnet som innehöll B-vitamin å grejer, verkligen god, annat som hamnade i våra väskor var tuggummi (of course) och Anna köpte sådana...typ halstabletter men endå inte..aja någe var'e iaf.. ;) Vi hade tänkt att satsa på en ask med jordgubbar men vi båda var verkligen SÅ mätta från buffén så vi insåg att vi aldrig skulle orka att proppa i oss jordgubbar också.. :P


Hehe Anna satte sig av misstag på handikapp platsen i tunnelbanan, great.. ;P



Uuuuh Annas nya resväska inför Rhodos 09, haha.. ;)

Och min nya "teenagers" väska som jag garanterat ska ha som handbagage väska..haha.. :P

Mums med mat tyckte Anna.. ;)

Och jag med min eviga sushi, hrmmm vad har jag mellan tänderna..??;O Aaaah PANIK!

Sen var det dags för bion på biografen Saga, filmen vi såg var Mamma Mia och den var RIKTIGT bra! SE DEN! :D Alltså efter filmen satt jag och Anna och bara log..helt underbart, verkligen en "feel-happy-film" det där, jag satt och diggade med alla låtar genom att stampa lite med fötterna, man ville verkligen inte sitta still, dansa och sjunga med DET ville man garanterat göra.. :) Både Anna och jag blev lite frälsta så vi gick ned till disken efter filmen och köpte varsin skiva med filmens alla soundtrack, mums på det! :D Åkte sedan hemåt och gick en promenad från stationen hem, riktigt skönt, vi pratade om allt möjligt, så himla wonderbart alltså, TACK för en underbart rolig kväll!♥


Inne på Saga.. :D

Haha, det är allt jag kan säga.. :P

Anna posae framför Mamma Mia skylten, det gjorde jag med, men den bilden spar vi va, haha.. ;)

Ohhh yeah, that's us!

Nu sitter jag har igen, har nyss tagit död på en geting som var på väg att attackera mig, läskigt ju, den var i ansiktet och surra, usch fy bläää på dessa odjur.. :S Idag ska jag in till stan igen fast med papi, vi ska luncha där och gå en liten stadsvandring, hehe trevlans...fst nu ska jag sola litegranna och jusste beställa bussbiljetter till mig själv, Anna och Emma, för den 12 augusti åker vi till Götet, wiiiiie! ;D Ha det mys!

Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0