Hinner man med allt? ;)

Sommarlovet är snart slut...men jag ska hinna med en massa skoj innan, de kan ni ge er på! ;D

♦ 6 Augusti -
Emma tha man fyller myndig, massa pompa och ståt for her!



♦ 9 Augusti - Lars Winnerbäck på Zinkens IP, men Markus Krunegård som förband! :) with my tree ladies..! :)



♦ 12-14 Augusti - Me and my two ladies åker till staden med de blå spårvagnarna, Göteborg! 


Goodbye Stockholm, blåa spårvagnar here we come! hehe.. ;)


Sen efter skolans start har man ju också grejer att se fram emot, jag menar vad sägs om... :

♦ 22 September -
Skiathos, Greek here I come!



♦ 13 Oktober - Volontär arbete i Sydafrika, gaaaaalet!!



Sen bortsett från dessa big moments så ska man även göra mindre mys saker som umgås med Emmsing lite picknick å annat mys och luncha med sushi och stadsvandring med papi i stan.. :) härligt allt ska bli!

Puss på ALLT detta!

Nu har jag envis migrän, hoppas det går över, tar döden på mig..men ikväll ska jag och papi iaf lyxa till oss med restaurang, JA! ;D Looking forward too that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0