Wake up call

Ok hej...jag menar godmorgon! Jag är trött...för det första var natten ganska sömnlös, rummet var alldeles varmt efter dagens värmebölja så jag fick sova utan täcke, vilket INTE är en favorit, man vill ju ha ett täcke å gosa med liksom, hehe..sen så när jag väl lyckats somna med  mp3:en fastgjuten i öronen ska min vilsna bror ringa...tror han ringer mig 3 gånger innan jag finally lyckas nå mobilen efter att jag sträckt mig halvvägs utanför sängen...då är klockan 3.20 och klanten till brorsa har lyckats "tappa bort" hem nycklarna..

"Anna kan du öppna åt oss"

"OSS?" har han blivit schitzo nu också, men det visar sig att han har sin lilla vän med sig, KUL! :S öppnar jag där med världens kaluffs till frilla, sömniga ögon och med typ underkläder på mig, haha, snacka om att jag springer uppför trappen sen, eller jag försöker göra det lite diskret så det inte ska märkas att jag håller på att skämmas ihjäl.. :P men med mina klumpar till fötter så lyckas det ju sällan bra liksom, men värt ett försök.. :) Sen när jag väl lägger mig börjar solen stråla in i rummet, GREAT och jag som inte har hunnit installera några persienner i rummet ännu..så helt plötsligt ligger man där varm och äcklig och solbadar i sängen..sen mitt i allt detta öppnar bror och hans kompis dörren när jag precis försöker somna in och får fram ett ganska högt: Tack Anna! jag minns bara att jag mumlar något i form av "Varsågod", innan bror äntligen stänger igen dörren litegranna..går kanske 5 minuter så öppnar NÄSTA varelse dörren, nämligen min kära katt Maja...hon är söt men hade jag lust att gosa? Svar nej, allt jag ville var ju att SOVA! ;O så hon hoppar upp i sängen och börjar putta och knuffa på mig samt kittla mig på armen med sina långa spröt till morrhår..jag mumlar någe irriterad och märker sedan jobbigt nog att jag är tvungen att gå på toabesök...fan men man måste ju när det krisar... ;) Sen vid kanske 4.30 någon gång somnar jag...thank god for that.. ;D Såå det var min lilla nattliga historia det där.. :P NU är jag väl relativt pigg efter en mumsig fruktsallad frulle så nu ska jag lyssna på musik åå dansa lite, ni vet lite "klassisk" morgon gymnastik.. :D

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :P Aaaw, stackare :O lät jobbigt det där :/

Sj hade man oxå varmt i rummet, lite svårt att somna men sen sov man som en liten stock ;)

2008-07-26 @ 11:16:52
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: milla

Ja, det är sliter på mig. Läste att du också hade en sömnlös natt. Hur ska vi gå till väga? Jag är mycket förtvivlad...

HJÄÄÄÄLP!!!

2008-07-26 @ 11:17:19
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0