10 dagar kvar

Ja nu börjar min stora slutnedräkning inför Rhodos resan här på bloggen, mahaa, spännande! :D Vaknade för ca en och en halv timme sedan efter en natt FYLLD av knasiga drömmar. Först så hade våran bilmotor blivit snodd, sen körde vi vidare endå utan att vi hade någon motor, vi stannade vid en parkering i Danderyd, sen helt plötsligt var hela bilen kvadad och platt som en pannkaka..min pappa blev då helt skogstokig och tog fram värsta bazokan och började skjuta ner folk, själv så blev jag livrädd och valde att krama om en tant som stod i närheten...sen HELT plötsligt sådär tog drömmen en ny vändning, då var jag hemma och grannarna kom över till oss och grinade, de berättade att våran katt Melvin dött av en fästing attack, hemsk.. :O En ny vändning IGEN då var jag på en gångväg när plötsligt en kille kom gåendes mot mig, han gav mig sin telefon och där i hade han lämnat ett meddelande att han gillade mig och han han gärna ville gå på en promenad med mig, haha why not liksom? Ingen aning vem snubben var men blond var han iaf.. :P så vi gick där ett tag men blev sedan jagade över hela Åkersberga av en buss där alla mina kära klasskamrater befann sig, det var tydligen inte så populärt att gå promenader med främmande pojkar.. ;) så var den drömmen slut, craazy, men kul of course! :P



Nu på morgonen har jag suttit och drömt mig bort på olika temaresor världen över, den nya katalogen av just "Temaresor" har nämligen precis ramlat ned i brevlådan..När jag pluggat klart ska jag jobba järnet för jag vill ut och RESA! :D Inte bara till Grekland och Europa utan jag vill iväg på spännande temaresor :) Jag menar vad sägs som: Kryssning på Yangtzefloden i Kina? En resa genom inkafolkets historia och den begravda staden i Machu Pichu i Peru? Eller den flytande marknaden och tempelstaden i Vietnam och Kambodja? ÅHH va häftigt, jag skulle ge vad som helst för att får möjligheten att åka på en sådan resa.. :) a moment of lifetime..

Nej nu ska jag läsa vidare om flera resemål, drömma mig bort eftersom det är allt man kan göra i nuläget.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0