Åhh vilken lättnad!!

..nu vet jag äntligen vad det är, tacka vet jag la doktetoria! :D Fast OMG vad min dag började dåligt..hade ställt klockan på 06.30 för jag skulle hinna till husläkaren som hade öppet mellan 8.00-9.00, hade till och med vart duktig och räknat ut exakta bussen kvällen innan..men VAD gör man? Försover sig of course..vaknar med ett ryck, slänger ett öga på klockan..FAAAAN!! är sur och grinig häften av dagen, mest på mig själv eftersom jag ibland kan vara SÅ klantig men också över oroligheten..för att bli av med lite känslor går jag ut och går en halvtimme, mysigt..sen vill jag tacka mi papa som tvingade mig att boka en tid hos läkaren idag anyway! ♥ utan honom hade det aldrig blivit av..fick alltså en tid klockan 14.30, GUD va skönt, äntligen en undersökning..! :) Pappa erbjuder sig skjuts eftersom han endå ska till jobbet, men självklart ska jag alltid hurta till det och ta cykeln..men guess what's happening? JO det börjar SPÖREGNA...Fan också, jaja tur att man har regnkläder..Precis innan avfärd ska jag ta fram min plånbok, eftersom läkarbesök kostar + legitimation, men hittar man plånboken?? Svar NEJ, letade som en tok och vände upp och ned på hela huset, slutade med att jag började storgrina och slog näven i väggarna.. :S Ehe..stackars lilla bror som så snällt hjälpte till och leta och han är en ÄNGEL som lät mig låna 200 kr av honom ♥ Sen var det till att slänga benet över cykeln och cykla iväg i full fart, har nog ALDRIG i mitt liv cyklat så fort som jag gjorde då, med fickorna proppade av saker, mobilen och pengarna, haha och mascara rinnandes längst med kinderna, HERREGUD vilken KAOS! :P Men jag hann, pengarna räckte precis, jag fick medecin och jag lyckades torka bort sminket så jag såg någorlunda mänsklig ut...haha skrattar så fort jag tänker på det..så NU är jag GLAD igen!! :D:D Puss på min pappa och min bror som gjorde det möjligt!

Och GRATTIS bror till sommarlovet som du fick idag!


Chilla ikväll bruur.. ;) Hittar ni någon likhet? :P

Ikväll ska jag på Emmsing mottagning för hon har slutat 9:an, yiiiihuuuu grattis sötnos! Det ska bli trevligt och träffa henne och hennes tjocka släkt, fast lite läskigt en sån blygis som jag är.. ;) Nu ska jag ge bror lite tips, för han ska klä upp sig till en polares studentmottagning, gulligt och sen blir det ett äppelpäppel för min del..

Puss och kram ♥

 


Kommentarer
Postat av: natta

tack så mycket :) och du får ha det så kul hemma i sverige , och på Rhodos också för den delen ( inte för jag vet när du ska åka , men iaf ) :P

2008-06-13 @ 16:21:28
URL: http://nattapatta.devote.se
Postat av: Milla

Jo & du får ha de så bra i Syd afrika o Rhodos :)



cya homie! (;

2008-06-13 @ 16:57:57
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Milla

Jo & du får ha de så bra i Syd afrika o Rhodos :)



cya homie! (;

2008-06-13 @ 17:07:56
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0