Den blomstertid nu koooommer..!

Åhh idag är det SOMMARLOV för min del! Sola, bada, slappa, busa jaaaa nu kan man göra allt det där i tre månaders ledighet, jag nästan gråter av lycka! :') fast jag måste tillägga att man kommer sakna "värsting" klassen litegranna, vi får hitta på saker i sommar så bli det bra! ;) Min buss går om mer än en timma...att jag ALLTID lyckas gå upp för tidigt, hur gör man? Nee jag har svaret på frågan, var egentligen tänkt att jag skulle tvätta håret, men det såg så himla fint ut imorse när jag spanade in i spegeln så nej nej ingen tvätt av håret här inte, det får banne mig vänta tills ikväll efter träningen, jupp jupp.. :) NU bli're till att fixa lite nya sommar beats till mp3:en innan avfärd mot mysiga Långholmen, klassisarna, pickninken, badet och fotbollen, fast jag har ont i halsen så vi får se hur det går md dylika aktiviteter, annars blir det väl till att ligga och schteeka i solen, inte illa det heller.. ;)

image521

Men nu ska jag ta på mig some clothes för tanken var inte att jag skulle till ett pyjamas party so here we go! :D Simma lungan folks! :) Och till alla Åkersberga barn: Ha så kul i skolan sista veckan nu! ;) mohaa..

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :P jao visst var vi :D
haha :P nejdå ;)

2008-06-05 @ 18:47:14
URL: http://sandwish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0