Dropp dropp dropp..

Min lilla katt är desperat..hon har vart efter mig hela morgonen, vet inte riktigt vardet är hon vill, jag menar, jag HAR klappat henne, jag HAR gett henne mat OCH jag HAR provat för att se om hon vill gå ut...vad saknas  egentligen, rensa kattlådan? :P Hmm kanske borde göra ett försök..idag är det inte alls något trevligt väder, fy bubblans, visserligen behövs det regn, men snälle vädergubbe uppe i himlen INTE på dagen heller du kommer väl ihåg när jag tydligt och klart nämde att det skulle regna på nätterna så man slapp eländet..? Det enda positiva är väl att man slipper ha dåligt samvete av att sitta inne och dega.. :P Fast mina tankar går mest till Anna som idag ska på klassresa till någon öde ö i skärgården och övernatta, kan inte vara så tiptop i detta väder, men som sagt whatever.. ;) finns inte så mkt å göra..men mina promenader?? Oh no hur ska jag nu sysselsätta mig? Kanske blir lite shopping då för att ha något tidsfördriv å göra en sådan här urtrist sommarlovsdag.. :P


Haha jag och Maja för ett antal år sedan.. :)

Har precis kollat på det här programet på Animal Planet om djurpoliser som räddar djur, de är grymma, mina förebilder, jag vill också bli en djurpolis.. :D Men det var ett hemskt fall om tre små hundvalpar som hade blivit MKT getingstuckna men ägaren VÄGRADE ge dem vård, det slutade med att djurpoliserna beslagtog dem men det var försent alla dog förutom en liten krake som kämpade och överlevde..Ibland bli man lite frustrerad att djurägare inte tänker på djurens bästa..jaja..nästa gång någon frågar mig: Nämen hej på dig lilla Anna, vad vill du blir när du blir stor? Jag vill bli en djurpolis fröken! Busigt..

Nej ni, nu ska jag signa ut, SLUT..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0