Jaha så var'e kväller..

Åhhh...jag är så trött på att vara orolig hela tiden, alltid ska det finnas nått skit, nej imorron ska jag ta tag i en del saker för jag tänker banne mig INTE gå runt på Rhodos och känna oro, då ska jag ha kul och leva livet...men just nu känns det skit, stressad är jag också..var tvungen att göra mig av med lite stress genom att vara ute och cykla i en halvtimme, skööönt.. :) Nu har filmen börjat också, gaash det glömde jag bort totalt..ska väl sätta mig med ett äpple och få bort  de oroliga tankarna genom att skratta lite till en härlig komedi, sounds great..! :)

Hoppas nu får en bra kväll folks! ♥


Min stora kärlek, en sann klassiker..!

Kommentarer
Postat av: Erika !

oh, den filmen är så skön! =)

2008-06-12 @ 22:37:15
URL: http://laerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0