En sockerbagare..

Eftersom jag var på baka-kladdkaka-hugget och gjort en kladdis till Milla och Natta passade jag även på att göra en läckerhet till min söta familj, hoppas de bli glada! :D Nu börjar den här härliga choklad doften sprida sig i huset, yammi yammi love it! :D Men nog om tha cookie... Trots en lite panikartad dag det där med jobbet och allt så hann jag faktiskt ligga på altanen en stund iaf och passa på å schteka litegrann i solen, med en morot i ena handen och ett glas med c-vitamin i det andra och självklart mp3:en i öronen, måste bli frisk nu så man kan njuta av sommarlovet som alla andra! ;) Ska väl försöka ge mig iväg på en liten strapats nu innan man glufsar i sig middagen, som ikväll btw blir lite taco evening, härliga tider! :P Äsch nu blev det too much food-talk här, för övrigt har jag en ond rygg och en ganska taskig hörsel har jag märkt, om man ska tycka lite synd om sig själv dvs.. ;) Men fy vilket skräpinlägg, nu ska jag sluta innan jag förstör hela bloggen, tahaa..och jag måste bara säga att min lilla, eller lilla och lilla snarare "bigga" katt Melvin är så söt, igår när jag var ute och gick kom han gåendes och började springa precis bredvid min sida som en hund enda fram till huset, det är vad jag kallar väldresserad kisse, gullungen.. :D 


Inte illa, eller vad säger ni?

So long suckers.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0