Ett tu tre

Godmorgon! Jag har nog aldrig sett bror så pigg på morgonen som han var idag, men det är säkert bara för att det är stan och shopping som kallar, annars hade han ju legat som en degklump i sängen halva dagen, that's right! ;) Själva vaknade jag med ett ryck eftersom jag drömt en helmysko dröm igen, kommer dock inte ihåg så väldans mycket, men det var typ på min gamla skolgård med én massa "old schoolisar" + en massa andra människor och vi skulle leka någon labyrint lek där läraren hade ställt upp en massa kvastar som en rund labyrint.. :S Sen var man uppdelade i lag, men gash va trångt det var i labyrinten..man kom nästan ingen vart, lite panik där ett tag..jag var den som först kom in i mitten..skrek då eftersom det var det man skulle göra om man hittat mitten..men grejen var att det var som om jag inte fanns för INGEN hörde mig hur mkt jag än skrek och gapade..sen kom det en annan tjej som också hittat mitten och när hon skrek så hörde man läraren: Vi har en vinnare!! vaddå diskriminering? :O Jaja skönt att vakna var det iaf! :)


Landet!

Märkte nu att jag bränt mig på min stackars tunga efter min frulle, nämligen varm musli gröt, ajajaj inte skönt om man säger så.. :P but I will survive.. ;) Idag ska jag hänka med papi till landet, troligtvis, ska bli riktigt kul, var SÅ längesen jag var på landet och jag älskar verkligen landet, alldeles tyst och fridfullt, det enda man hör är väl i princip asparnas löv och fågelkvitter, ljuvligt! ;D men vi får se, annars har jag inga planer..

Hej då på er alla...

6 DAGAR KVAR! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0