Frihet

NU HAR JAG SOMMARLOOOOOV!!!! :D Yihoooo va härligt!! Blev en härlig traditionell avslutning med skolan på Långholmen med mycket sång, skratt och även lite tårar.. ;) På roslagsbanan på vägen in hade jag sällis en bit av Amanda, längesedan man träffat henne, pinsamt nog var jag trög som fan när jag inte ens uppfattade att det var mig hon vinkade till, men men jag fattade sen.. ;) Tog mig en sväng in på ICA efter att mitt stammis ställe vid Östra tydligen lagt ner eller nått, hehe besökte det väl för sällan antar jag.. ;) Köpte mig lite nyttig bulgur sallad och en bröd med pumpakärnor på till pickniken, mums på den! Kom lite väl tidigt till Långholmen efter att jag gått fel och hamnat på någon smal skogsstig, men jag klarade mig faktiskt utan karta och kompass..mohaa..

Det andra var sena, det var tydligen bara Elli och jag som var där i tid, men whatever de (Elli å hennes pojke, Alex, Erika, Jessi och Fredrik) hann grilla på berget och jag hann glufsa i mig min sallad samtidigt som vi vinkade åt studenter som brände förbi med flak på bron och fotograferade, men gaash man skämdes ju över sin kamera när Alex tog fram sin flashiga hitec kamera.. ;) Annat vi gjorde var att sjunga med och klappa händerna till live bandet som sjöng en massa härliga sommarbeats, prata och skratta åt en massa tokigheter och sen som sagt gråta lite när vi lämnade blombuketter till våra gulle-lärare Jean och Ylva som ska sluta, buuuhuu jobbigt att man ska ha så himla lätt för att gråta också, en fråga, hur SJUTTON ska det gå i trean när man ska säga farväl till alla underbara kompisar i klassen!? Jag kommer seriöst torka ut som ett russin av alla tårar, men men nu ska vi inte tänka mer på det, nu ska vi vara glada för det är sommarlov! :D Puss på min klass och puss på sommaren!

Ikväll har jag tränat Core och cyklat, härligt, sen lagade jag och pappa en dundermiddag med pasta och lax samt en sallad på tomat, ruccola och solrosfrön, en succé!! :D Nu måste jag sluta, ska gå en promenad med Emma tha man! :)

266744-523
Långholmens utsikt
266744-522
Fredrik är grillmästaren (inte).. ;P
266744-524
Min mat.. :)
266744-525
De schteeker i solen..
266744-526
Grillning..
266744-528
Ylvas blommar
266744-527
Sandra och Kamilla.. :)
266744-530
Live bandet, YEAH.. :D
266744-529
Mona och Jenny :)
266744-531
Kommer sakna Jean och Ylva :'(

See yaaoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0