Glasklart

Yo på er! ♥ En liten snabb kvälls uppdatering bara, jag har precis ätit JÄTTEGOTT! Kryddiga vitlökskorvar med en härliga sommarpotatis sallad made of färskpotatis, kronärtskockor, rädisor, sockerärtor, morötter, purjolök blandat med creme fraiche, skånsk senap, salt, peppar, timjan och persilja, ett HETT middasgstips mina vänner, var rena rama himmelriket.. :P Haha bra nu vet ni! ;) Vart och tränat core, skulle ju självklart göra bort mig på vägen dit och blänga på en tant som kom och cyklade rakt emot mig, eftersom jag trodde det var hon som cyklade på fel sida av vägen kunde jag inte låta bli att mumla lite irriterad..upptäckte sedan direkt efter att hon blitt tvugnen att göra en kraftig sväng för att komma förbi mig att det banne mig var JAG som cyklat på fel sida, ehe..sorry old lady.. :S Hon tänkte väl säkert: SUCK, dagens ungdom!" Träningspasset gick hur bra som helst, trodde verkligen inte det eftersom jag var SÅ seg innan, låg i soffan och gnagde på morötter, men undrar nu vad det var för slags dunder energi medel i de där morötterna sådan energi som jag fick! :P Sista träningspasset nu innan Rhodos, sen blir det bara chilla som gäller.. :) Mysigt det med!
NEJ sjutton också, nu börjar det regna, mina promenad planer brast där, äsch vi får hoppas på att det bara är en fjuttig liten skur.. :) Och nu är jag klar med alla mina beställningar från taxfreen, blev den där parfymen jag pratade om + en hårprodukt som tydligen ska ge håret extra glans, är väl ännu en produkt som man blir blåst på, vi får väl la se! ;) Bror satsade stort och beställde både parfym och över ett kilo godis, tack liksom..:P Vem är det som kommer få släpa med sig det ut från planet? ;) men det är lungan broo.. :D

Nu ska jag blänga på himlen och be dem stänga av den nedrans vattenspridaren.. :)
Ha're gött! ♥
   


Såg att denna film gick på TV6 nu, 50 First Dates, haha jag sitter bänkad! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0