Go sweden?

OJ, det går inte så bra för lilla Sverige i EM just nu..Ryssland har kopplat greppet om Sverige och leder nu med 2-0, inte för att det är en sån överraskning för mig men...jag blir bara så himla irriterad på hur himla överskattat det svenska landslaget är egentligen, jag menar snälla ni inse att Sverige inte är Europas topp tio lag.. :S Sen efter en sådan här förlust kommer alla säga: Vad VAR det som gick snett?? Hur KUNDE det bli såhär??" osv. är trött på den smörjan..usch va negativ jag låter.. :P Nu när Sverige åkt ut MÅSTE jag ju bara hela på Grekland, måste ju bli lite poppis på Rhodos.. :D Äsch nu ska jag lyssna lite på "happy-music" och dricka te.. :)

Puss & Natti Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0