Hola again..

Ohh no det ser ut att bli dåligt väder nu igen.. :( Tur är väl det att man hann med att gå en promenad i skogen där man btw höll på att bli nedsprungen av en galen joggare som kom runt svängen, det är vad jag kallar tempo, herregud var ju nästan som ett svart sträck som sprang förbi mig.. ;) Och jag är uttråkad som fan, måste verkligen hitta på något att göra, kanske ska dra ner till centrum och se om det finns någe bus att göra, för alla mina homies i berga går fortfarande i skolan och degar, men imorgon slutar även de, yiihuuu och jag ska vara med och titta på Emmsing avslutning that will be fun! :) Sen måste jag bara tillägga att jag är kär i min nya deo, den luktar ju på mils avstånd har jag upptäckt, det är strongt gjort för att vara av en deodorant vill jag säga! ;) Aaa det där kanske var en liten överdrift men whatever.. ;) Om 4 timmar blir det iaf ett uppfriskande cor pass på Friskis sen MÅSTE jag bara se filmen  "Min Stora Kärlek" ikväll, haha den är roolig tycker jag och har samtidigt ett ganska så bra budskap, att det även är insidan som räknas och inte alltid utsidan.. fast jag ska nog sluta säga sådana smörigheter har jag lärt mig, minns en gång när jag sa så vid lunchen i skolan:

Jag: ...Ja men det är ju trots allt insidan som räknas..!
Fredrik: Så säger bara fula människor..

Fyfan för honom ibland.. ;) Så nu brukar han göra narr av mig angående den där meningen, men jag tar det mest på skoj, han kan ju inte rå för att han är som han e menar jag.. :P Nehee nu blir det en dusch för min del, men innan måste jag ju lägga upp en bild på min lunchis som blev en riktig HIT, så jag var tvungen å föreviga den med en bild, so here you go, feel the dreggling is coming! ;)



Består av:

- A-fil med havre, solrosfrön, majsflingor, skivad banan, kiwi och kanel
- Polarknäcke med skinka, paprika, äpple, tomat, gurka och blandad sallad
- Och den blåa läskiga drycken i bakgrunden är vatten med C-vitaminbrustablett (blåbärssmak)

Ooo jag gilla're!

Kommentarer
Postat av: jessica

vad gott de såg ut :)



ha en trevlig kväll.

2008-06-12 @ 22:25:09
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: jessica

ja jag ska verkligen pröva på de :)

2008-06-12 @ 22:56:11
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0