Hur ska man göra för att hinna?

Godmorgon! :) Trevlig kväll igår, jajamen! Ska alldeles strax bege mig till stallet för att rida ut en sväng på Love, men vad går inte upp till lite bloggande såhär dax? Har precis suttit ute i solen och mumsat frukost med papi, fast han var lite upptagen med att borsta alla våra katter sommar fina.. :D Så nu är de snyggast i området! Yeah! ;) Känns som jag vill hinna med att göra så mkt idag, men usch jag kommer knappast hinna med allt..Efter stallet är det tänkt att jag ska plugga lite, ingen lust men whatever..sen ska jag hinna med och sola lite för att skynda på min "bränna" (som jag btw inte har någon av), sedan vill jag pumpa på Friskis men jag vet inte om jag hinner det heller för jag vill SÅ gärna följa med papi till IKEA i barkarby, ni vet väl at tde har outlet där med? ;) Så jag får se vad som händer..

image506 image507

Imorgon börjar iaf sista veckan i skolan innan SOMMARLOVET, det ska bli niiice!
Simma lungt hörrni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0