Klockan är nu 02.40...

..och jag har precis gått upp... ;D Har bara fått 2 och en halv timmes sömn (bra jobbat) kunde inte somna så jag satt uppe halva natten och löste korsord, haha.. :P men nu är jag uppe och ska åka iväg för att hämta Anna och Emma om 40 minuter, så jag måste fixa klart allt nu.. :) måste glufsa i mig några jordgubbar också känner jag för att få lite energi i kroppen..Nu var pappa uppe och hälsade:

Pappa: Vad gör du?
Jag: Skriver blogg..
Pappa: Haha näää..

Men nu måste jag verkligen kila sötnosar, hoppas ni får det  mysigt härhemma i Sverige.. :D Moha men jag garanterar att jag kommer få det ännu mysigare på Rhodos! :P Tihiiii!! Hejdå Sverige, Rhodos HERE WE COME!

Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0