Lördaaag

Hola..! Jaha nu har min blogg tydligen blivit flyttad?? :S Men ok nu kör vi! Måste berätta lite om igår, Svergies nationaldag och hur spenderade man den? Jo inomhus i Täby centrum, undanflytt från värmen, tillsammans med Emmsing :D Vi shoppade på bra och var nog inne i alla affärer som fanns där kändes det som.. ;) Åt sushi till lunch, men fick inte nog utan vi köpte oss en jordgubbsask på torget och mumsade i oss medan solen bara brände.. :) Jag inköpte mig ett linne, en tröja och en kjol, gullig värre.. ;) Emma var också på hugget och köpte sig en massa kläder, så vi var nöjda och belåtna när vi jobbigt nog blev tvugna att åka roslagsbana hem, fysjutton vilken hemsk upplevelse, var så varmt att kläderna klibbade fast på kroppen och svetten rann i pannan..vi gjorde inget annat än att sitta och fläkta med händerna, klaga på värmen och tugga tuggummi (som alltid).. ;) Väl framme upptäckte Emma att hennes buss inte gick förens om en och en halv timme, så hon fick följa med mig hem en sväng istället..Vi läste skvaller och rensade min garderob så nu är det urstädat och fin! :D Grym dag med Emmsing, som alltid! ♥ På kvällen blev det lite promenad och kladdkake bak.. :)


Åhh jag hoppas på att sommaren bli varm och mysig rakt igenom..

Idag, Lördag, förkyld som satan, snoret forsar och så har man fått hosta.. :S Jag som jade tänkt å bada idag, men det bli till att kurera sig istället..Tvingade dock kroppen att pallra sig upp för att rida en sväng nu på morgonen, en härlig uteritt blev det med en trötter till ponny, nämligen Teddy..Jag fick vara offret att rida längst bak, så guess who som fick ta emot allt damm som de andra rev upp från marken? :P Haha jag såg ut som en grå sten efter den turen.. :) Dessutom hamnade jag jämt och ständigt på efterkäkle då de andra hade stora hästar som tog tre ggr så stora steg än lilla skrutten Teddy.. :P Red även ut på lilla Loverboy, barbacka, härligt, men han var fortfarande lika rädd för fåren i hagen, fegiiis! ;) Träffade Natta och Milla, haha de är härliga filurer, sen gav jag dem min kladdkaka som jag bakat only for them! Eftersom de var SÅ snälla och tog min stalltjänst idag! :D Gracias girls! Sen blidde man utfrågad om sitt favoritdjur också, trevligt trevligt! :D Haha..

Nu MÅSTE jag kila! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Detsamma lilla Anna! :D

2008-06-07 @ 17:04:12
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0