Morsning!

Godmorgon min sköna böna..! :S Aja lite udda uttryck men jag gillar'e! :D Ska snart ut och ta en promenad i solan men först lite bloggande innan.. ;) Nämnde aldrig igår att jag var ute på en långpromenad med Flodby, härligt! :) Ok nog om mina promenad strapatser..Imorgon är det midsommar, hmm vet inte riktigt vad som händer ännu, men en sak är säker: Jag ska banne mig äta smörgåstårta, punkt slut.. ;) Inte ofta man får njuta av sådana skapelser måste jag säga, so when you get a oppurtuniity (eller hur det nu stavas) you have to take it! ;D fast jag kastas mellan alla möjliga olika förslag men jag få se vad som händer och fötter, take the day as i kommer helt enkelt...


Money money money..

Suttit hela morgonen och lyssnat på somrig musik och bläddrat fram och tillbaka i den berömda taxfree katalogen, inte alls långt kvar nu, har redan börjat pirra i magen, iiiiihhh ska bli så himla kul verkligen! ;D Tre brudar som vi i Rhodos town, kan det bli mer spännande? Haha don't think so.. ;) Bara självaste flygresan ner kommer ju bli "a big aventure!" :) Idag ska jag åka en sväng till, som jag säger det Teeeebyyy (Täby) och växla pengar, sen kanske det blir ännu en bikini som damper ner i shoppingbagen vem vet? ;) Annars har jag allt klart, skrev till och med en packlista igår, skulle iofs inte förvåna mig ett dugg om jag glömde det vikigaste dvs. biljett och pass, wihoo det hade ju GARANTERAT blivit årets tabbe för min del.. ;) Tänkte även köra det sista Friskis passet innan avfärd idag, ni vet slipa på det sista innan beach-08, så det bli cor..sen  ska jag hitta på bus with someone of course, men det bli en lite fullspäckad dag det här'a. få se vart det bär.. ;)

Goddag och hejsvejs på er ♥

3 DAGAR KVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0