När mörkret faller

Åhh mysig kväll.. Först en underbar middag i solen på verandan med familjen, jag gjorde mitt favorit recept med quinoa, grillad kyckling, sockerärtor, paprika, purjolök, blandad sallad, cashewnötter och en rivig soja/ingefära dressing till, det perfekta sommar målet enligt mig! :D Sen nu på kvällen var man ute en timme och gick med de underbara vännerna Emma och Anna, gick hela vägen runt hästhagarna, så skönt att bara få gå och snacka med de två, haha och Emma som gick som en mattenörd med matteboken i famnen under hela promenaden (hade glömt att lämna av den hemma, sa hon iaf) pratade om allt som hör sommaren till, men mest blev det självklart om Rhodos resan, för vi är taggade till MAX, kan ni tänka er: All inclusive, äta gott när vi vill, hujedamej att hålla vikten där men aja here we go, sola och bada i det turkosblå havet, chilla med en drink i handen vid poolkanten, utforska Rhodos stad, åka på utflykter, ta drinkar på balkongen, se solnedgången, gå ut på kvällen och DANSA! :D Det här kommer klart bli en oförglömlig resa, lääängtar så jag nästan spricker, bara flygresan ner dit kommer vara galet kul..haha.. :D Hoppas jag inte suktade er alltför mkt nu då!

image509 image510

Och imorgon bär det kanske av tidigt till stallet, Anna ska nämligen rida med klassen för första gången i sitt liv, don't wanna miss! ;P Hoppla hoppla! Sen ska jag försöka hinna med bussen för att sedan hastigt springa in i en mataffär, inhandla lite lunch och ta mig som smidigast till skolan.. :) Hoppas jag inte träffar på en drogpåverkad snubbe som jag gjorde i morse på tunnelbanan, fasiken läskigt, för han hade sånna där ofrivilliga rörelser så ben och armar ryckte åt alla möjliga håll, snacka om att jag stod som tryckt mot dörren redo att springa ut.. ;) Tragiskt.. :( Att de inte kan fatta hur de förstör sina liv, tycker synd om dem på ett sätt men samtidigt är de dem själva som satt sig i skiten..men aaa.. :( Imorgon blir det STRESS för min del, så bli inte förvånade om jag skippar bloggen, detta ska hinnas med:

- Plugga på idrottsprov
- APU-rapporten ska skrivas klart
- Finslipa lite på APU-redovisningen
- Friskis och Svettis

Men jaja det går nog, förutom att jag kommer drabbas av magsår och huvudvärk, annars är det bra.. ;) nej nu ska vi se det positivt, snart är det sommarlov, only 2 days left om man inte räknar med idag! :D Nu ska jag massera mig själv lite i axlarna, så gott som det går, lyssna på musik och tillslut efter ett antal timmar försöka sova.. ;)

Natti Natti med er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

jao det var därför vi kom, var ju lite rädda för vad du och malin skulle gjort med oss annars xD ;D
haha :D samma här! :D jag e en liten pöl :P

2008-06-03 @ 07:34:09
URL: http://sandwish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0