Orolig

Ännu en härlig dag i solen.. :) Skolan gick också prima, men Malin och jag var lite halvt panikslagna på morgonen när varken Sandra eller Alex dök upp, då det var de vi hade gjort grupparbete på djurskyddet tillsammans med och vi hade redovisning, så jag vet inte hur länge vid stod och spejade efter dem utanför klassrummet.. :P Men duktiga som de är så kom de till slut inramlandes i klassrummet, vilken lättnad för oss! :D Självklart blev det så oturligt att jag och Alex fick börja med våran valjakts redosvisning eftersom klassen röstat fram vårat ämne som ett av de intressantaste, eller så kanske det var för att jävlas lite, who knowes? ;) Redosvisningen gick väl inte så värst bra och jag tror inte det var många som fattade våran diskussions fråga, men whatever nu har vi fått det gjort iaf! ;D Åt inte lunch i skolan idag utan jag, Fredrik och Alex lyxade till med att äta på pizzerian vid Liljeholmstorget, ingen av oss tog pizza dock, utan det blidde lite tonfisk/grekisk sallad och en carbonara till Fredrik som typ blev mätt efter en ynka tugga.. :P Annat vi gjorde var att klaga på att gurkbitarna var för stora och att skratta åt en man som stod och stirrade ned i marken bredvid oss som han sett ett UFO under vårat bord eller nått.. ;) Sedan var det back to school som gällde och lite tuggummi-missbruk.. :D

Sista ämnet var djurhållningi park där alla körde sina APU-redovisningar förutom jag, Sofia, Sandra H och Alex, vi ska göra det på onsdag jobbigt nog, men det ska nog gå prima.. :) Rööligt att lyssna på alla andras historier var det iaf! Innan hemfärd hade vi lite mentorstid, vi blev bjudna på daim och tip top glass, men eftersom jag är inne i en nyttighetsperiod så fick Alex min glass, Sofia blev dock besviken att inte hon hann haffa åt sig den men.. :P Eftersom Alex gett mig äppel-pengar så kändes det rättvist att ge glassen till honom.. Sen fick jag reda på att jag är en av dem som blivit antagen till att börja jobba i skolans djurrum! :D Jag blev hur glad som helst! v. 25 ska jag, Mona och Anneli få en liten introduktion till vad komma skall.. :) Tänk va chill, sköta och gosa med djur för 85 kr i timmen, a dream come true! :P 

image508

Åhh det ska bli så himla kul att åka till Sydafrika, det har vart min dröm sedan lääänge och nu ska den bli av, måste fortfarande nypa mig själv i armen, kan knappt tro det!

Innan jag drog hem till Berga hood så följde jag och Fredrik med Alex till Nordea to make some buisness, imorgon ska vi nämligen beställa flygbiljetter till Sydafrika, gaaah, nu är det allvar här! :D Gissa hur kul vi kommer att ha! Vi höll dock på att avlida av värmeslag inne på banken och hade en lååång kö framför oss med en massa seriösa first class people..så det tog sin tur men finally blidde vi klara.. :) Sen så var en person lite förvirrad på tunnelbanan.. :

Rösten på tunnelbanan: Nästa Slussen...
Fredrik: Men aja hej då, ses imorrn!
Jag och Alex: Hej'råå!

Tåget åker iväg..

Jag: Alex vart ska du av?
Alex: Ehh jag tror jag byter vid Gamla stan..
Jag: Ok..
Rösten på tunnelbanan: Nästa Gamla stan..
Jag: Jaha ja hej då på dig då!
Alex: Va? Vaddå vart ska du, skulle du av här?
Jag: Haha
Alex: Vaddå?
Jag: Nej men du skulle ju av här sa du ju nyss..
Alex: Haha jusste jäklar det glömde jag!

Det är bra, kämpa på med minnet! Ingen kul fortsatt resa hem, jobbiga roslagsbana som man får värmeslag utav, kände mig alldeles vimmelkantig när jag äntligen skulle gå av, de kanske bör tänka på att konstruera air condition nästa gång de gör liknande tåg.. :P Gick hem från stationen, inte härligt men bra anyway..nu är jag hemma och ska pluggish a little bit before dinner.. :D Och imorrn gott folk har man sovmorgon till klockan 11.40!! Yiiihooooo! :D

Pussiluss ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :P stackars dig och Malin imorse ;) men vi kom till slut :D ;)

2008-06-02 @ 22:49:16
URL: http://sandwish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0