Pannkakssmet

Äsch snart ger jag upp med den här skiten.. Ska skicka in den där jävla APU-rapporten men SJÄLVKLART ska datan krångla som vanligt, det går inte att skicka.. :O Denna ständiga "tur"..Ska prova igen senare idag..och ä r det någon som vet vad som hände med det soliga sommarvädret? Jag som för en gångs skull hade tänkt att sola lite idag, men nehe så blev det mulet och kallt, haha jag är alltid så bra på att tajma in vädret känner jag.. ;) En positiv sak är att min förkylning är lite bättre idag, yeah så hoppet om ett frisk sommarlov lever ännu kvar! :D Sen måste jag säga att jag redan saknar klassen, de är så söta, makes me happy liksom.. :) men så fort jag blir lite kryare då jäklar! ;D Föjande vecka som kommer bli fullsmäckad med en massa saker som ska göras, hinner man? Återstår att se.. ;) Jusste sen MÅSTE jag verkligen klippa mig också, god damn it, så här hemsk kan man inte se ut i håret hela lovet, hade tänkt mig lite toppning, klippning av luggen och eventuellt ljusare slingor, måste ju ha lite summer colours i håret.. :) Äsch nu ska jag nog fixa iordning mig lite och ta en lugn promenix upp till stallet för att mysa lite med pållisarna..

JUSSTE bara 2 veckor kvar tills man är uppe i luften on my way too RHODOS!!!! Wihoooo GALET! :D


Bilden är tagen i Parga för ett år sedan, när jag var där med mammsen..bästa resan ever..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0