Ranta runt i centrum! :D

Hola amigos! Hedrar det spanska språket idag, si si, men nu får det vara nog.. ;) så mycket cred ska de väl ändå inte få..Gick upp tidigt för att göra mig iordning och cykla till centrum för att möta Emmsing :D Hon tyckte tydligen jag var en segpropp också, haha men det är lungt honey det tycker jag också ibland! :P Svor som vanligt under cykelresan då det blåste något HEMSKT, mina örhängen höll på att föras vidare med vinden ett antal gånger, måste sett lite konstigt ut när jag kom nedrullandes för backen och höll i mina öronsnibbar.. :S Men måste man så måste man..började centrum turen med att fråga om klippning och sligning av mitt hår, men fasen det var fullbokat överallt.. :S Får ta det efter Rhodos resan då.. :) Eller göra mig en egen liten frisörsalong här hemma med färgning och hela kittet, kan dock inte bli annat än en skandal.. :S Sen var vi inne och lodade runt lite i centrum, kollade på lindex, bokhandeln där vi typ stod och läste alla böcker, haha var ju bara tur att vi inte blev utkastade.. ;) Sen luktade vi sönder näsorna på parfym på Kicks, så NU har jag bestämt mig vilken parfym jag ska köpa på taxfrren till Rhodos, nämligen en av Sara Jessica Parkers dofter.. :D Köpte lite smink och ett flashigt rött nagellack, som nu sitter och schteeker på naglarna, fint blev det! :D Lunchade gjorde vi på Berga Pizzeria, gott som sjutton med avocado sallad, min ABSOLUTA favvo! ;D Spar alltid avocadon till sist ååå njuuuter.. :) Satt bra länge efter maten och snackade, trevligt! :) Sen att Emma trodde mina fötter var stolsben var en annan sak, haha.. ;) När vi gick ut från pizzerian fick vi tuggummi abstinens och allt vi kunde göra var att klaga på hur kallt det är i Sverige, åhh Emma slog i huvudet i cykelstyret, herregud vilka dramatik det blev.. :P Sen skulle hon till sin mormor och jag skulle hem, SORGLIGT... :( nu kommer vi inte träffas på 3 veckor, hon åker till Spanien och jag till Grekland och till Skåne..awww trist, javisst! :( men vi får höras av of course! :D Glömde ju helt bort att vi köpte smoothie av Flodby som satt i kassan och jobbade som ett riktigt proffs! ;D


Snart är den min! ;)

Nu sitter jag här hemma och Markus Krunegårds låtar spelas på hög volym, yeah, han e grym den pojken! ;) Bror ska in till Kungsan ikväll och heja fram Suecia, jag ska gå en promenad med Flodby och snacka skit, inte illa det heller ska jag säga er! ;) Nu kallar äpplet på mig!

Ha en fortsatt bra dag på er!  ♥  

4 DAGAR KVAR!!


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

jao det e riktigt mysigt :)

Men hurru! om jag glömmer/inte hinner, så ska jag bara önska dig ha det så bra i Rhodos sen :D

2008-06-18 @ 20:15:53
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0