Rhodos 08

Nu är man hemma igen.. Åhh jag vill bara tillbaka! Varit SÅ himla kul, verkligen en oförglömlig vecka med sol, bad, dans, drinkar, promenader, skratt attacker you named it! Här kommer en kort kort sammanfattning på veckan, orkar inte skriva mkt, men jag bjuder på en MASSA härliga bilder!

Dag 1 Söndag:
Kom fram på förmiddagen efter att vi missat att hoppa av vid vårat hotell, haha ÅRETS tabbe! :P Visst tyckte vi att det var underligt att det bara var vi tre som skulle till ett hotell, men så var ju inte fallet, det roligar var ju att vi en minut innan sagt: Visst har allt gått bra hittills? Det har ju inte alls vart några problem! Där fick vi smaka på våran egna medicin.. :P Gjorde inte mycket på dagen, undersökte staden lite, schteekte vid poolen drack lite drinkar och åt for the very first time från vårat all inclusive buffé, vi klagade inte! :P Var ute en sväng på kvällen och begav oss till en norsk bar där de visade EM-matchen, sen fick vi rabatt på en härlig strawberry drink som mest smakade sorbet.. :D 


"Åhh när öppnar taxfreen!?"
 
Anna och Emma i "väntans tider"..

Haha min framtida solbrillor fann jag på taxfreen!

Jag och Anna ombord!

Flyplansmaten

På minibussen som ska ta oss till Rhodos flygplats, här skymtar man vårat flashiga plan! :P


"Åh kan inte bussen åka snart!?"

Framme vid hotellreceptionen..


Första drinken på den "norske baren"..

Två glada töser! :)

Alltid lika snälla vänner som tar kort när man inte är beredd.. :P haha..

Haha samma röda färg på min ögon som på drinken.. ;)


Dag 2 Måndag: Nu börjar minnet redan svikta..ehmm..Chillade och schteekte järnet vid poolen, kollade i en massa affärer och gjorde en liten vandring till gamla staden där vi höll på att gå vilse, men har man hjälp av en viss "Anabanana" så går det strålande utan karta och kompass, eller hur tjejer? ;) Kvällens planer blev dock inte som det skulle, men vad gjorde de! ;) Only we are togheter! :P Kollade på göteborgare som spelade kort istället.. :) sen hittade vi the famous barstreet också! :P


Utsikten åå våran pool!

Coola..

Barstreet

Emma vill bra gärna in dit! ;)


Hittade den svenska flaggan också..

Emma och jag provade på lite grekisk ouzo på kvällen, ni skulle sätt lyckan hos hans som serverade: "Oooohhh OUZO!" Haha..

Anna körde dock bara på den hederliga paradise drinken.. :D

Dag 3 Tisdag: Första dagen vid medelhavet, wonderbart med ett dopp i det turkosblå.. :) fast jag brände mig, stupid..Tog våran dagliga buffé samt våran lilla härliga/galna strapats promenad.. ;) och jag gick in i en soptunna efter att jag glott ögonen ur mig på en söt grek, pinsamt I know..Var ute och dansade på kvällen, fick oss en liten favorit; "Down under" grekerna blev impade av våran dans och bildade en liten ring med oss, värsta grymma gemenskapen, really good, och musiken var inte att leka med, my hump my hump my hump my hump...


Ta mig till haaavet..

Fint..

Första kvällen "to shake"..

Haha..

Dag 4 Onsdag: Havet och beachen idag igen, HELA dagen lång enda till klockan 17.30 låg vi där och njöt, badade, solade, löste korsord, läste och lyssnade på musik samt somnade stup i kvarten..mys..en tur på stan han vi också med och lite kvällsnöjen såsom karoeke som däremot inte var någon höjdare då ingen ville sjunga samt att publiken var kass så vi spelade kort istället och gick senare ut för att dansa av oss lite energi, träffade på dragna Värmdö bor som knappt kunde stå på benen samt att vi hittade en söt svenne pojk skara.. :P som Anna nappade direkt på, haha.. ;)


Anna schteker järnet på beachen, haha Emma tittar fram där bakom..

SÅ härlig bild, man blir bara glaaaad!

Härliga strand..

Haha..

Ojdå lite väl vågat där Anabanana..

Vi tre på kvällen..

Jag å Flodby posar..

Dag 5 Torsdag: I princip det samma, lite andra promenad rundor bara.. ;) På kvällen fick vi sällis till bargatan med ett par gooooa gubbar från Göteborg..haha vilka frääsiga typer.. :D Jag Anna och Emil (en av de gooa gubbarna) provade på att dansa runt en stång, haha thank god att ingen känner igen en säger jag bara, men det var grymt kul till skillnad från den helt galet onyktra snubben som ville göra oss sällis, han bara stod där med sin öl och viftade lite på en stortån typ.. :P Läskig..Sen blev det lite salsa inspirerad buggdans på Colorado och en vandring vid havet vid hemgång.. :)


Diggar vinkeln på bilden (Emma som degar i sängen samtidigt som hon tar kort, haha..)

Vårat dagliga beroende: Vattenmelon, slurp va gott!

Theese shoes are made for walking..

Utsikt över Colorados dansgolv..

Anna och Emma är alltid redo for some dance moves!

Haha värsta "ap-armen" man har, men tur att Anna står bredvid och räddar bilden!

Typ halva gänget av Göteborgarna, bara en som vill visa sig tydligen.. ;)

Oh lalala, haha ;)

Don't cha baby? ;) Nu efteråt skäms man verkligen, haha..

Ooooh love is in the air.. ;) mahaa.. Emma and Matthias..

Tre sötnosar på vift.. ;)

Dag 6 Fredag: Strand, sol och bad, GALEN promenadtur på kvällen där vi skrattade åt allt från rumpnissar på mopeder, big chicken mamas, "I only said hallo" repliker, Greklands svar på Apoteket, "Apoothekeee", Lennart Hängpung i kyrkan och "The happy family", haha vi är inte normala i vissa situationer.. ;) Inte så lyckat kväll dock men några flashiga dansmoves blev det trots allt! :D Tur att vi har varandra iaf! 


"Ta mig till havet, lalalalala..!!"
 

Schteekiga brudar, jajamensan!

Haha Apotheeekeee...

Solnedgång..


SÅ fin bild verkligen!

Vem är brunast? Haha..här kommer negern och albinon liksom.. :P

Dag 7 Lördag: Sista riktiga dagen, spenderades vid poolen, mycket prat om alla trevliga minnen osv. Begav oss till The old town på eftermiddagen, shoppade lite, tog kort och åt en avslutningmiddag högt uppe på en altan och skålade för en underbar vecka..Jag åt min mousakka som jag tjatat om under hela veckan och Anna och Emma avnjöt en chicken fillet med ris och pommes.. ;) Personalen fick ta kort på oss och vi fick oss ett gott skratt åt indie boooy som jobbade där, en härlig figur! :P avslutningdkväll med göteborgarna och några till, gick ut och dansade och mådde gott, jag körde även lite trapprace och kackerlack kastning, ruuligt! ;D


In tha old town

Folkmyller i gamla stan..

Utsikten från våran restaurang där vi avnjöt våran sista middagpå Rhodos..

Min mousakka, yihuuu!

Vi tre i väntan på notan..

Emma tha maan and Anabanana..

Fanns assöt glass i gamla stan.. :)

Anna och Emma körde det omtalade tequila racet när vi kom hem från stan.. ;)

Vi tre sista kvällen, receptionisten fick äran att ta denna eleganta plåtning.. ;D

Två ord: Vi schteeker! ;)

Emma's kusses dansställe Colorado for the very last time.. :/

Sen idag har man åkt hem, vemodigt? svar ja..Vart en UNDERBAR vecka!! :D Har verkligen träningsvärk i både mage och mungipor efter alla skratt stunder med tjejorna.. ;)

Hemgång:


Väntar på bussen..

Hej då hotellet! :(

Fast visst kunde vi le litegranna på bussen!

Och lilla jag fick sitta själv, tur var väl det som jag sov den bussturen.. :P

Jobbig väntan i långa köer på flyplatsen, jobbigt efter 2 timmars nattsömn.. ;)

Hittade denna klockrena t-shirt inne på taxfreen, det är ju VI TRE fiifan! ;D Haha..

The three of us och jag som ser ut som en ligist, usch va schleeten man ser ut å vara.. :S

Träffade på Göteborgarna trots att de tagit en senare buss, vi blev glada! :D

Fast vissa av dem ville vara på lite mer separata bilder.. ;)

På planet innan start..
 

HÅLL UTKIK FLERA BILDER ÄR PÅ GÅNG! Lite mer "utsikts-bilder" och några knas-bilder, haha.. ;D









Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Haha, jag satt verkligen och skrattade hela tiden och längtade tillbaka när jag satt och läste. Saknar det verkligen, men gud vad vi har haft kul :D ser fram emot nästa gång ;)

Vilka underbara minnen... man blir aldeles lycklig när man tänker tillbaka :D

Ha det, puss puss

2008-06-30 @ 20:52:47
Postat av: emma

haha gu va kul å läsa :D man får ju nästan tårar i ögonen ! :D minnen för hela livet säger jag bara! haha

btw, d där me love is in the air mellan mattias å mig kanske inte riktigt stämmer:P hahaha

men men

love yao broo<3

2008-07-04 @ 15:55:47
Postat av: Anabanana :D

Ja det var WONDERBART! Love yaa girls! <3

2008-07-06 @ 22:46:55
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0