Röda skönheter

Sitter här och sjunger med i gamla klassiska Backstreet Boys låtar, det är GRYMT! ;) Ikväll har jag som sagt vart ute och "powerwalkat" med Emma, vi körde en runda around våran gamla Sjökarbyskola, minnen väcktes till liv, haha roligt, sen provade vi även att åka nedför den läskiga brandstången som de hade installerat på en av lekställningarna, var ju riktigt creepy att stå där uppe innan man kände sig redo att svinga sig ned som värsta actionhjälten nedför stången.. ;) Haha Emma tyckte nog det var extra kul då hon garva hela vägen ned samt en bit efter hon nått marken.. xD Sen blev det även en hel del planering inför Rhodos resan, men det är secret information.. ;)

Sen måste jag säga att min pappa är BÄST! Han hade nämligen kvällen till ära vart och köpt det godaste som finns på marknaden nu, nämligen svenska jordgubbar! :D Ni kan ju ana hur lycklig jag blev inombords när jag såg dessa röda "gubbar" ligga och glänsa, redo att bli mumsade på, vilka röda skönheter! :D Så nu har jag avslutat min kväll genom lite jordgubbs-frosseri, kan det bli bättre? You tell me! ;) Nu blir det snart lite sova och imorgon blir det shopping och lunch i Täby med Emmsing, härligt! :D Och jag är förkyld, dumma hals som gör ont, det blir till att knarka C-vitamin brustabletter helt enkelt.. :S

Godnatt! ♥ 

266744-533

266744-532
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0