Säng säng säng sova sova sova..

Snart är det läggdags.. *GÄSP* känner mig faktiskt lite trött, inte ofta jag får den känslan, nattuggla som jag är.. :P men efter en kväll med en härlig promenad och en massa skrattattacker till Galenskaparna och After shave så är det lite svårt att undvika tröttheten faktiskt.. ;) och så har jag ont i ryggen kände jag nu...nää fiifan vad jag klagar, uschelibush på mej.! :O Sen måste jag ladda upp som fan inför morgondagen, det är nämligen så att jag ska fasta litegranna på lunchen, only salad for me, för att sedan på kvällen kunna vräka i mig sushi på klassen buffé på Bamboo palace som vi ska äta på..det ska bli så mys hoppas jag, sen kanske våran älsklingslärare Ylvis ska följa med också, hon kommer ju sakna B-06 som sjutton nu när hon slutar och vi kommer sakna henne! :( Sorgligt värre...

image512
Sushi maraton för mig imorrn, så har kommer min tallrik se ut! :P

OJ fasen nu blev jag påmind att jag har redovisning imorgon också, please låt mig SLIPPA! :O Synd att Sandra's och min affärsidé om redovisningspottor rann ut i sanden, haha, jaja jag får klara mig utan den då, make the best of situationen helt enkelt..right, sen hemma ska jag baka kladdkaka hela dagen lång till vissa personer som jag tydligen lovat.. ;) Tihii busigt, men jag håller alltid mina löften så here we go! :D

Puss och Godnatt ♥  

Kommentarer
Postat av: Milla

jag skulle kunnat tagit den om det inte var så att jag ska ha på fredag. Men
det kommer bli sjukt skönt eftersom ridskolehästarna går ute dygnet runt från och med torsdag :) så det blir bara privat hästarna och typ nimbus och 3 andra ridskolepollar att mocka och fixa höpåsar till. hurreey! :D Men du kan alltid kolla med Amanda :)

2008-06-03 @ 23:14:13
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Milla

Jag kan ta din stall tjänst på lördag med Natalie :D !! är den för gisela eller ? :)

2008-06-04 @ 13:10:01
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Milla

lite tvära vändningar av mina tidigare kommentarer :D men om det är ok tar jag den på lördag :D BUMS!

2008-06-04 @ 18:08:35
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Sandra :)

haha xD synd med redovisningspottorna :O vi hade kunnat tjäna miljoner! ;D

2008-06-04 @ 23:05:27
URL: http://sandwish
Postat av: milla

jarå, jag kan ta den. Men bara så du vet så måste su säga till innan kladdisen kommer, så jag kan vara förberedd inför den. göra plats i magen vettu :)

2008-06-04 @ 23:54:35
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0