Skit i rubrik

Nämen godmorgon! Jag vet, jag är uppe med tuppen som vanligt, trots att det är meningen att man ska sova ruset av sig på sommarlovet, men palla göra så att hela dagen försvinner, nejdåå.. ;) Och det fina vädret har idag lämnat oss ser det ut som..är iofs tråkigt, men jag känner att lite dåligt väder också kan behövas för gräsmattan på ängen här utanför ser snart ut som en uttorkad stäpp av något slag, not nice..fast mest av allt önskade man ju att det kunde regna järnet på natten så man sedan kunde njuta av strålande sol på dagen, men det är nått vi inte kan styra över, tyvärr... Hmm sitter här och funderar lite på hur det har gått för tvillingen min, han skulle nämligen rida med klassen i dag, yiihooo, ÄNTLIGEN kanske jag får honom en gnutta intresserad av hästar, eller in my dreams maybee..men ni skulle sätt igår han var nervig som fan och frågade om en massa tips vad man skulle tänka på, hur man skänklar och hur man svänger osv. gulligt! så jag hoppas mina tips gjorde susen därute i manegen.. ;)


Snart är man här, i Rhodos stad och busar runt.. :D

Idag ska man träffa den andra skaran av bröder också, trevligt, känns som om det var år och dar sedan.. ;) Sen som sagt blir det lite fotbolls kväll hos Emma tha man, OCH planering av Rhodos, för nu gott folk är det bara 12 dagar kvar, wiiiiieee snart sitter vi där uppe i luften med höga förväntningar, LÄNGTAR! Vi kommer ju ha galet kul! Ok nu ska jag försöka lugna ner mig, som ni märker är jag ganska så hypad inför denna lilla tripp, men vem skulle inte vara det liksom? You tell me..NEJ hörrni nu ska jag spela en runda TV-spel innan jag gör något annat, haha.. ;)

Kram på den! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0