Söndag..

Godkväller! Dagen i Täby centrum gick bra, över förväntan faktiskt! :) Inte alls mycket folk. dock så såg jag min gamla ridlärare som jag gömde mig för, haha jag är en fegis I know.. ;) sen tjuvlyssnade jag på några tjejer som provade kläder i hytten bredvid:

Tjej 1: Haha alltså jag känner mig som en bonde i de här byxorna!
Tjej 2: Du ÄR en bonde, du bor ju i Åkersberga förfan!

Herregud inte visste jag att Berga-bor hade sådan status..lite roligt..sen måste jag säga att jag inte kom hem tomhänt, utan två linnen och två kjolar blev köpte, mkt nöjd! :D Hoppade av vid Åkersberga station, kollade lite på skor i vårt sunkiga centrum där i princip ALLT var igenbommad för dagen, kändes som om jag gick runt i en spöksstad eller nått, scaary.. ;) Klockan 16.00 var det slut tittat i butiker då var det ett medelpass på Friskis som gällde! :D Riktigt kul, but damn jobbig också of course, man är ju inte van att skutta runt som en tok i sommarvärmen.. ;) Väl hemma var det grillning och mys på altanen, vi hade fått nobelt besök av storebror, Sara och lilla Cam som pratade som aldrig förr, sööt.. :D Han ville dessutom kolla på Nemo som vanligt, men fick idag nöja sig med Katten Gustav som tydligen också blev en succé, han satt som klistrad framför TV, enda gången han fäste blicken på någonting annat var när jag, snälla faster Anna (fan va gammalt det låter) tog fram jordgubbar: "GUBBE!!" fick han fram, haha...Men vi grillade, verkligen jättegott och gjorde sallad från våran egna lilla odling på tomten, delisious! :D Till efterätt blev det en svensk klassiker med jordgubbar och gammeldags vaniljglass, yammi! :) De drog sig hemåt vid 20.30 tiden, Cameron skulle få sig lite sömn.. :) Efter all god mat valde pappa och jag att förbränna litegranna med en halvtimmes promenad, vi pratade mest om alla skitstövlar som skräpar ned här i Sverige, haha very intresting ya know.. :P


Cam med filmen i högsta hugg, sötunge.. :)

Nu ska jag se filmen "Mona Lisas Leende" och käka ett äpple päppel.. ;)

Tjohopp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0