Tänka sig..

Jag hann men ALLT som jag hade tänkt idag! :D

- Var uppe i stallet, skämtade med Madde och Amanda, red ut barbacka på Love, promenixade hem
- Följde med pappa till IKEA, åt på mcdonalds, pappa hotade personalen att få pengarna tillbaka när min sallad var 30 minuter försenad, haha.. Kan vi bjuda på en glass eller något annat..stackarna.. ;)
- Tog oss igenom hela barkarby IKEA på mindre än en timme, hittade oss några kap köp som bla. en hylla till vårat nya flashiga badrum! ;D
- Hann även, innan hemfärd, ranta runt i SIBA, ONOFF, expert i jakten på den perfekta datorn, yeah, men det blidde inget köp.. :P
- Hem en snabbis, cykla iväg till Friskis och svettis och pumpa till ett medelpass, träffade söt Emmsing som skulle på passet efter.. :) Cyklade hem och höll på att bli nedputtad i diket av några småglin på 7 år som av medvetenhet knuffade ut sina skate boards framför min cykel, jag blev så jäkla arg så jag skrek: "Jävla idioter!!" det är inte ofta sånt händer.. ;)
- Grillat lax och gjort en hemmagjord böndipp medan de andra mumsade på ranchsås, det går väl också an! :)
- Och sist med inte minst PLUGGAT, men man får tänka positivt, nu är det inte långt kvar till sommarlovet! :D De ni!

Nu ska jag ta mig en kvällspromenad som vanligt, sen blir det en härlig film och lite annat trevligt söndagsmys..

Puss from me to you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0