Klockan tickar på..

Åhhh nu är det BARA 9 timmar kvar tills vårat plan lyfter från Sverige!! :D Känns ganska så nice om man säger så, mot turkosblått vatten, härliga stränder, god grekisk mat, värmen, glada greker och dans dans DANS! :D Packat hela dagen känns det som, men självklart har jag hunnit med lite annat som: promenader (ovanligt va?), umgåts with mi familia, handlat och lite andra smågrejer.. ;) Ska snart ned och ta den absolut sista måltiden i Sverige, nämligen en kopp te och svenska jordgubbar, finns det något bättre sätt att avsluta sin Svergie vistelse på? Knappast..Tänkte skriva ett litet inlägg till sedan precis innan jag sätter mig i bilen för att gasa iväg till Arlanda, vi får hoppas att planet inte störtar av våra busiga upptåg.. ;D


Mitt handbagage är komplett! Haha, nästa iaf.. ;)

Läste nyss i min gamla dagbok också:

"Vi hyrde en spark i det soliga snövädret. Fick hyra gratis pga att killen vi skulle hyra dem av inte tagit fram dem: "Såhär dålig service ska ni inte behöva få!" det var schysst! Så vi var ute och "sparkade" i det härliga vintervädret, var kul, men man hade ju önskat att det var mer glid på sparkarna. Väl tillbaka var vi trötta, fikade med lussebullar som var underbara, med madelmassa i!"

Man blir lite ledsen.. :'( Eller:

"Har alltid tyckt han varit divig, men han var hur schysst som helst! Hehe, båda älskade oboy! Han berättade om ostmackor som han gjorde i mikron till mellis, det lät inge vidare gott.."

........Nee nu ska jag sluta deppa, snart ska jag utomlands upp med smilbanden! :D

Kommentarer
Postat av: natta

helsa sverige fron mig !

2008-06-22 @ 00:55:48
URL: http://nattapatta.devotes.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0