Tisdag

Att jag ALLTID ska ha så himla lätt för att börja gråta..det är jobbigt, men skönt på samma gång, man säger ju att tårar är av helande syfte så man får tro på det..vacker musik, värmande ord och kramar gör det hela inte mycket lättare..men nu efteråt känns det skönt, det kommer självklart alltid vara en bit av mitt hjärta som är borta, men man får inte glömma hur lyckligt lottad man är som har livet i behåll, man måste ta vara på alla stunder med skratt och ljusglimtar annars kan man lika gärna lägga sig ned och dö.. inte förens nu känner jag att jag verkligen kan blicka framåt, se allt det positiva med livet, härligt efter en sån tuff start på året..Jag minns så tydligt när jag sa till mig själv i slutet av år 2007: "Åhh 2008 kommer bli det BÄSTA året någonsin, jag har det på känn!" Där föll dessa drömtankar ihop, men självklart har jag mycket underbart att se fram emot, både nu i sommar och senare, men det  blir ju lite speciellt förstås, nu, den första sommaren utan DIG ♥ åhh jag saknar dig, var extra jobbigt att hålla i den där lena runda vita stenen som vi plockade på stranden för exakt ett år sedan, det var mysigt, glömmer det aldrig..Men som sagt livet går vidare men jag hoppas att jag aldrig får uppleva samma sak igen..

                    

Puuuhh, skönt att få det skrivet.. :) Ska snart i väg på ett danspass, bröderna bus har precis vart här och ätit vienetta glass, härliga tider att träffa dem igen, men kan inte låta bli att få världens smile över hela ansiktet när man ser dem.. :) Sitter nu här och lyssnar på underbar indisk musik, gillar det skarpt, man drömmer sig bort! :D Älska're..! Blåser som sjutton härute, vi var lite smårädda eftersom det lät som veranda taket skulle blåse bort ett dussintal gånger, vilket som tur aldrig skedde, hade ju vart lagom graciöst att hitta taket på grannens tomt.. ;) Och bror den svikaren är i kungsträdgården med sina grabbs och ska kolla på fotboll, gissar på att han ville fly från mina mat påhitt med quornfileér som papi och jag tänkt laga.. :P haha men nu är det så att vi spararden rätten till imorrn, mohaa, idag för det antingen bli lite sushi eller sallad, ohh yeah I like! :D Sen har jag lite panik för det känns som om jag sa göra mkt de kommande dagarna fram till tha Rhodos trip:

Imorgon Onsdag: Till läkaren, beställa klippning
Torsdag: Friskis and Svettis
Fredag: Gå på Emmsings avslutning + middag på kvällen
Lördag: Rida, till stan med Emma och Anna, se på fotboll, shoppa och traditionell pizza
Söndag: Inga planer
Måndag: Eventuellt klippning + sligning
Tisdag: Jobb intruduktion, luncha i stan

Sen under de andra dagarna fram till Söndag då det bär av mot Rhodos vet jag inte ännu, men det bli väl antagligen växla pengar, packa och lite annat inför resan, äta på restaurang med familjen, men sen MÅSTE jag ju träffa några pysar i klassen innan jag åker också, för direkt efter jag kommit hem sedan ska jag ju till Skåne i en vecka..Hmm vi får se vad som händer och fötter.. ;) Nu ska jag kila mina små vänner..

Tjohopp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0