Skenet bedrar.. ;)

Idag blev jag sådär arg igen och svor högt, haha verkligen INTE likt mig, men det finns tydligen dolda sidor av mig har jag märkt.. ;) Var nämligen så att jag efter danspasset på Friskis skulle låsa upp min cykel då papi var så snäll och hämtade mig, men funkade låset??? NEJ, stod där hur länge som helst och försökte vrida och vända på den där jävla nyckeln som inte alls ville fungera..efter jag fått olja på hela armen av alla desperata försök blev jag sur, på riktigt, men ååååhhhh JÄVLA låshelvete! (herregud va tur att ingen hurtbulle gick förbi i just den stunden, kan inte låtit kul..) sen var jag tvungen att lyfta hela cykeln nedför en backe och SJÄLVKLART skulle en massa folk stå och glo, samt ett par indier som stod i ett hörn och garva, gaaahhh gjorde ju inte saken bättre..till sist kom my strong daddy till undsättning.. :) då blev jag glad igen, men lite smått irriterad över att när han provade låsa upp cykeln så gick det minsann, vad gör man för fel? Som tröst beställde vi, guess what till middag? JO SUSHI!! Fast pappa tog en sallad, men jag blev överlycklig när jag gick där med min take away sushi i handen, godare finns inte, jag skulle kunna leva på det dygnet runt om så var fallet, nån som följer med på temaresa a la sushi till Japan med mig? ;)


Åhh känn er suktade!

Ikväll då, jo jag var över en sväng (har säkert sagt det här hundratals gånger) too Emmas place där Flodby redan satt bänkad framför TV, självklart var det dags för lite fotbollsfeber Sverige - Grekland! :D Och Emma hade sin "klappa-händerna-för-Svergie-keps" på sig, of course! Diggar den skarpt, nästa helg ska hon ha på sig den i kungsan, håll utkik gått folk! ;) Vi satt och heja på, Anna och jag var lite mera diskreta medan Emma klappade händerna, svor och pekade finger som vanligt, men jag menar...det är underbart! :D Och jag säger bara en sak: Zlatan är kungen, vad skulle svenska landslaget vara utan honom? Nej jusste.. ;) sen att han ser ut som en gud är ju bara plus i kanten, höhö.. :D Vi pratade även Rhodos och kollade igenom taxfree katalogen togheter, beställde lite mumsmums också, jajamen så ska det vara! :D Wonderbart var det iaf att träffa my homie chicks.. :) kärlek till dem! ♥

Nu har jag precis sörplat te och ska väl gå och lägga mig, för min nacke värker.. :( Vad har jag gjort egentligen? Hoppas jag drömmer om någe bra och ni också förstås mina vänner! ;)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :P jobbigt det där med cukellåset :O

Jag följer mer än gärna med till Japan :D men ingen sushi för mig inte XP

Haha :P Jag såg oxå matchen igår, riktigt bra gjort av Zlatan ;D och målet av han.. den andra var fan skönt jue xD maha :P

Du kmr få stå ut med kommentarer från mig under sommaren, bara så du vet ;D

2008-06-11 @ 08:52:05
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Erika !

Jag följer gärna med på tema resan sushi ;)

2008-06-11 @ 09:59:50
URL: http://laerika.blogg.se/
Postat av: Emmsing

Jag följer med!:D hahha Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-06-11 @ 10:05:25
Postat av: Anabanana :D

Ohlala en liten skara av sushi lovers som vill följa med iaf! :D

2008-06-11 @ 10:18:40
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: alex

sushi in japan fo lajf;D

2008-06-18 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0