Goodmorning sunshines

JA! Sommaren är tillbaka! Sol och blå himmel, that's how we going down! :D Fint, idag tänkte jag bege mig till Täby centrum om det går dvs..de håller nämligen på att rusta upp roslagsbanan (iår IGEN) så nu är det ersättningsbussar som gäller, men man fattar ju inte hur de går.. :S Papi ska kolla upp läget och ringa upp och fråga, muchas gracias.. :D Sen idag ska bror och Cam komma för en liten visit, så jag hoppas på grillning ikväll, yammi! ;D Nehe ni, nu ska jag göra min absoluta favoritsyssla nämligen dammsuga (hoppas ni fattar att jag var lite ironisk där :P) och nu ropade pappsing på mig att jag skulle rensa alla skolpapper från trappen so I need too rush! ;D

See yaao later!

JUSSTE, OM EN VECKA SITTER JAG, ANNA OCH EMMA PÅ PLANET PÅ VÄG TILL RHODOS!!! IIIHHHHH!!! :D:D


Mohaha goodbye Sweden!

Kommentarer
Postat av: Milla

2008-06-15 @ 21:34:00
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Milla

Det slog mig nu att jag och min käre kompanjon Natalie. kommer sitta på de där planet till USA IMORGON,, nää det är inte ens 24 h!!

Och om vårat plan blir kapat av terrorister kan du bli skötare på Day dream för min skull? (och självklart hans HÖHÖ) Sen kan du om du vill gärna få gå utklädd till mig på min kusins bröllop. FNYZ<3

2008-06-15 @ 21:36:06
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0