Värmebölja

Det är HELT sjukt varmt ute!! :O Var nyss ute på en långpromenad i en timme, men jag trodde jag skulle torka ut som ett russin så varmt och kvavt det var och även om det fläktade så var det inte direkt avkylande vindar utan det kändes mer som de vindarna som kom från Sahara när jag var i Tunisien..och nu tänker ni säkert: Varför klagar den där bitchen nu när Sverige äntligen fått lite fint sommar väder..?? Visst visst jag kan hålla med och SJÄLVKLART vill jag att det ska vara sol och varmt, men någon måtta får det vara..Europa rekord igår liksom? Galet..och stackars far min har kört buss idag i bussar som haft temperaturen över 33 grader: "Ratten var så varm att den knappt gick att hålla i.." Haha hallå trafikfara.. ;) så idag blev det ingen varm och god makaronipudding till middag, to hot for us, så hämtsallad from la pizzeria får det bli på dagens meny, yeah klagar iofs inte.. ;)

Nej ni nu ska jag ta mig en dusch, massera min ömma axlar, btw blev det ingen friskis idag.. .:( Upptäckte 20 minuter innan passet att cykeln som jag alltid cyklar på dit var snodd av min bror å jag orkade verkligen inte installera mig på en ny cykel, haha så hejdå till det träningspasset, promenader funkar det med! :D


Och så hittade jag den här bilden, sjukt söt.. ;)

See yaa later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0