Ville bara säga...

...Glad midsommar på er! Jag tror allvarligt talat att min bror fått sig en skallskada eller något liknande, för han går runt här hemma uppklädd som en player och sjunger på Spice Girls låtar! :O Haha det kan ju vara härligt med lite "feel happy låtar" ibland, men jag menar någonstans går väl gränsen.. ;) Imorse fastnade jag vid ett naturprogram som handlade om renar, självklart blev man lite paff av sig när den amerikanska program prataren tog upp om de svenska renarna, haha, känner mig som en töntig svenne som blir stolt så fort ordet "Sverige" uttrycks i ett TV-program, hrmm så kanske är fallet också.. :S Jaja programmet var ganska intressant och jag fick lära mig något nytt, nämligen att det går att rida på renar, iaf om man är en liten miniatyrmänniska från Mongoliet, såg ju riktigt kul ut när de hade "galopp-tävlingar" på de inte alltför snabba ren krakarna..tänk att ställa upp med en sådan på en dressyrtävling, hade ju blitt succé direkt! :D Nog om det...

Idag är det faktiskt ganska hyffsat väder för att vara en svensk midsommar, härligt! :) Blir en lugn midsommar för min del, har en massa grejer som behöver fixas inför Rhodos resan så jag har varken tid eller lust att åka iväg någonstans även om jag kanske hade velat.. :P Har laddat hela dagen idag för smörgåstårtan som vi ska äta nu på kvällskvisten, homemade and everything (kan lägga upp en bild på skapelsen senare) sen till efterätt blir det jordgubbar med banan/vaniljyohurtcréme, goodilood.. :) Ska snart ut  på en snabb midsommar-powerwalk också, mahaa.. :P Imorgon lär man inte göra så mkt då blir det mest till att packa, köpa nya väska, springa runt i affärerna (om nått e öppet) och köpa "reserv" bikini till Rhodos och lite sånt, för klockan 03.00 ungefär på Lördag natt måste vi åka till Arlanda, Yiihuuuuuuuu!!! :D Snart bär det av!!! :D Can't belive it! Jag och papi har suttit LÄNGE på altanen och pratat om resor, trevligt!

Simma lungt nu i midsommar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0