Whatever

Godmorgon! Klockan är nu 06.30 på morgonen och ni undrar nog varför jag är uppe såhär tidigt? Jomen jag ska pröva på mitt nya jobb i djurrummet today, så det ska bli väldans spännande, dock så kommer det kännas väldigt konstigt att åka in till skolan igen, men whatever.. ;) Min frukost idag vart wonderbar med välling och jordgubbar, somrigt värre.. :) fast självklart fick man ingen morgon ro när katten min skulle vara uppe i ansiktet på mig och mjaua som en tok, men hon är söt, har följt efter mig hela morgonen.. :P Sen måste jag bara säga att jag är avis på mina ridvänninor Milla och Natta som right know är i USA och glassar, vem vill inte det liksom? You tell me, men ååååh great for them! :D Nej nu måste jag börja klä på mig lite "vanliga" kläder och ta mig ut i kylan (endast 7 grader nu) till bussen..efter det tuffa jobbet idag blir det antagligen lite shopping in tha big town och senare en danspass för min del..wiiiie!

See yaao ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :D tack ;)

Åhh :O och jag som tkt jag var uppe tidigt xD

Lycka till med jobbet :D

2008-06-17 @ 08:42:12
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Erika !

Nejmen vad roligt! Jag visste inte att du skulle börja jobba där =)

Krama djuren från mej !



2008-06-17 @ 09:09:08
URL: http://laerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0