22.15 dax för lite godnatt snack..

Nu mina pysar ska jag nog gå och sussa lite, men jag ville bara säga godnatt till er alla därute..
Själv sitter man här och missbrukar tuggummi som vanligt, som Emma och jag påpekade tidigare under dagen..har hört att det ska ha en laxerande effekt, men jag har ännu inte märkt något..? very strange, men tur också of course! :D
Och min katt Maja verkar inte veta vad hon vill för tillfället, jag lyfter upp henne i sin favvo garderob för hon står och mjauar på pallen nedanför, en sekund senare är hon nere på golvet och stryker sig mot mina fossingar, jag klappar henne, i minut senare sitter hon på pallen och glor mot garderoben IGEN och så går det runt, som i ett kretslopp..hmm jag har gett upp.. :P

Men men jag måste bara tillägga att pappsings megbullar blev HIMLA goda! :D Mysigt med lite fika time ibland.. :)
Imorgon är det Fredag, ska bli himla skönt med lite helg.. :) känner att min kropp behöver det..who dosen't liksom? Men nu ska jag drömma sweet dreams och jag hoppas ni gör det också! :D men INNAN jag släcker lampan blir det lite läsa av med veckorevyn..! :)

Godnatt och puss på er alla! ♥

image298
Ska bli skönt att få sova lite..eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0